Ugrás a tartalomhoz
feb. 25. 2009

Hétvégi visszatekintő

Hát dolgom volt, na, hóvége van, a multinál meg méginkább. Persze az a sokminden, amire kissé részegen azt írtam, hogy "anyaggyűjtésnek jó volt" időközben megfakult, elszállt. Ennyi maradt belőle:

 

 

Bpen azért sokkal jobb berúgni, mert ezt alapvetően a valamelyik körút környékén teszi az ember (én), ahol ugyan úgy várnak a kajáldák az éjszakai részeg éhezőkre, mint keselyűk a dögre, de legalább többnyire gyrost adnak. Szégyenletes kivétel az Oktogon a maga 0-24-es McDonald’s-ával. NewJerseyben az a rossz – azontúl, ugye, hogy New Jersey - , hogy ugyanúgy farkaséhes vagy a három sör-két rövidtől, mint a „Te, csodás”-ban, de csak egy kurva Meki akad útközben. Ami egyrészt drága: a magyarba belevert „két-sajtburger kérek”- mondat már 460 forintba kerül. Másrészt sooooookkal szénhidrátos-zsírosabb, mint a jó öreg ”minden mehet bele”-Gyros. Az hiába kerül most már minimum 550-be, nincs lelkiismeretfurdallásom miatta. A

 

harmadrészt utálom a legjobban: a Mekitől 8 percet sétálva otthon vagyok. De addig ki kell ugye bírni. Hiába vagy részeg, elvileg ellazult, mindig csinálsz magadnak egy utolsó próbatételt, amit meg kell ugrani. Haatttalmas lelkierőbe kerül túlmenni a McDrive-on és nem beállni két pöfögő autó közé…

 

 

A harmadrészt utálom a legjobban: a Mekitől 8 percet sétálva otthon vagyok. De addig ki kell ugye bírni. Hiába vagy részeg, elvileg ellazult, mindig csinálsz magadnak egy utolsó próbatételt, amit meg kell ugrani. Haatttalmas lelkierőbe kerül túlmenni a McDrive-on és nem beállni két pöfögő autó közé…

Mondjuk a megpróbáltatások nem is itt kezdődtek, mivel nagyjából minusz 724 fok volt és ezzel 2009. február 18-án egy kisvárosi utcasarkon meg is dőlt a termodinamika harmadik  főtétele, ami majdnem arra késztetett, hogy hívjak egy taxit. De csak majdnem. Hazabotorkáltam, túljutottam a McDonalds fényreklám-szirénein és otthon beleestem a hűtőbe, amivel nagyjából le is nulláztam a kétheti futóeredményeimet. (Mert edzek még!)

 

 

 

Ha belegondolok, hogy néha akaratlanul és kiolthatatlanul mennyire ott van bennem a leereszkedős és igen, kicsit lenéző attitűd az otthoniakkal szemben, akkor nagyon gyűlölöm magam. És hogy jön ez ide?  - Van otthon net, végre bekötötték. Egyszerűen csak leírom pár sorban, szerintem ki fog jönni, mire gondolok:

Egy hónap várakozés után megjött a Diginet (az egész város kompletten átáll UPC-ről, az otthon töltöt két napban kétszer is kinn voltak a házban a diginetes legények.) 20Mbit – 2500 nem is olyan jó magyar forintért. Sírni tudnék, ha arra gondolok, hogy ilyen irdatlan lehetőségeket rejtő sávszélességet kapott (10 perc/film, 1 óra/teljes évad) szívemnek legkedvesebb két digitális analfabétája. Az, hogy az unokatesóm által beállított és felinstallált szupergép és 22 colos kísérője dísztárggyá determinálva simán kapott egy terítőt, nem is téma. A legjellemzőbb az egész szituációra sokkal inkább a következő beszélgetés volt, amikor tesómmal skype-oltam még Budapestről:

 

na, hogy megy a net?

(Öt perc gépelés): jó nagyon csak nincs meghívóm a másíkra

mire nincs meghívód? ezt nem értem

(Kicsit hamarabb): Az ívívre

Értsd: internet = skype+iwiw….

 

Ha Szeplős 5000 Ftos Vodafone-os szappannetjére gondolok, amivel egy izmosabb videonál simán meggondolom, hogy megnézzem-e, akkor tényleg elkap a sírógörcs.

 

 

 

süti beállítások módosítása