Ugrás a tartalomhoz
feb. 10. 2011
Címkék: mandula ezt ne

Harmadik típusú találkozások

Az érzelmileg, verbálisan vak egy felsőt mutogat, a passzív-agresszív passzív-agresszívan megkérdezi, hogy oké, ez mi, vagy mi van?

Érzelmileg, verbálisan vak: *értetlenül* De hát mondtam, hogy megyünk vásárolni!

Passzív-agresszív: Érted, vásárolni tizenhatos vécépapírt is lehet.

Érzelmileg, verbálisan vak: Ja, majd a tesómmal fogok járkálni vécépapapírt venni.

Passzív-agresszív: Akkor mit tudom én, anyukátoknak születésnapra venni valamit, mert most lesz neki február 20-án.

Érzelmileg, verbálisan vak: *tökéletes ártatlansággal* Nem, Anyu nyáron született.

 

Passzív-agresszív: *passzív-agresszívan reménykedve, a világegyetem túlsó feléről indítva* Most miattam? Hát figyelj, nem én járkálok el mindig, minden héten!

Érzelmileg, verbálisan vak: *érzelmi és verbális vakságában újfent tökéletesen ártatlanul* Hát járkálj el te is!

süti beállítások módosítása