Ugrás a tartalomhoz
dec. 08. 2010
Címkék: karácsony

A lista

Karácsony az én Achilles-sarkam, ha vannak ennek így, ebben a szövegkörnyezetben bármi értelme. A karácsony olyan nekem, mint egy rossz kabát: itt kilóg, ott szűk, amott lötyög. Karácsonykor én vagyok az szerencsétlen, félszeg, kétszázhúsz centis bárki, aki nem tud mit kezdeni a végtagjaival. Igazából a kézzel kötött hóemberes pulcsi és a csehszlovák dinamós versenyautópálya óta ez nagyjából standard módon így van, kevés kivétellel.

Karácsony az, amiről nem tudok egyszerűen írni, beszélni, csak körökben, kínban, bénán, és az olyan veszettül utálatos érzés, hogy nem tudok magammal olyankor mit kezdeni.

Nade: K-tól kaptam karácsonyi mémet, és ha körökben, kínban, bénán, de csak nem okoz gondot összeszedni pár dolgot, amit én kapni szeretnék karácsonyra.

1: Szóval amit leginkább szeretnék az lenne, hogy újra visszakapjam azt az érzést, hogy pontosan ott vagyok és úgy vagyok ott azon az estén, ahol és ahogy amúgy akarnék.

2: Az örökségemet - már nem is elsősorban a pénz miatt, mert azt bizonyára jó ideig fel sem fognám, hogy az mennyire jó, hanem leginkább azért, hogy végre elmúljon a végtelen görcs és feszültség, ami minden telefonbeszélgetést és alkalmat elviselhetetlenné tesz - mint mondjuk éppen a karácsonyt.

3: Egy full extra, nem pénztárcalesős hetet valahol közelkülföldön, Szeplőssel.

4: Egy telefont természetesen, mondjuk a Google Nexus S-t.

5: Egy vadállat fényképezőgépet, mint amilyen a Olympus E-PL 1.

6: Egy, de inkább két üveg pálinkát, amelyikből az egyik magától értetődően a Márton és lányai féle zölddió legyen.

7: És mert az alkoholizmus karácsonykor kiemelten fontos szerepet kap: egy borválogatást a Bortársaságtól

8: Négyévszakos gumit a Twingora

9: Könyveket. Sokat. Jókat!

10: .. ... .... Jézus, lehet, hogy nincs összesen 10 kívánságom??..Világbéke? Az a szép és kommunikáció szakos embereknek mindig bejön. Várj, várj, megvan: egy évadnyi most, gyorsan leforgatott Castle részt, amely évad alatt minimum 10 különböző módon összejön végre a két főhős. Pendrive-on, alap, semmi DVD.

süti beállítások módosítása