Ugrás a tartalomhoz
jan. 29. 2010

Ne fenyegess!

Soha, de SOHA többet ne fenyegessetek! Ne fenyegessetek, ne ijesztgessetek a másik kétharmados diktatúrájával, a másik következő, harmadik négy évével, ne fenyegessetek a szélsőségek előretörésével, ne fenyegessetek úgy, hogy médiába és mindenféle fórumokba üvöltitek a saját rémálmaitokat és egyéb vérfagyasztó gazdasági rémvíziókat!  Elég volt. Hogy jöttök ti ahhoz, hogy engem helyeztek újra és újra és újra nyomás alá?

Nem akarok többé kisebbik rosszat választani, nem akarok kényszerből ikszelni, végre egyszer úgy akarnék választani, úgy bedobni azt a kurva borítékot, hogy közben azt érzem, végre BIZTOSAN azt tettem, amit szerettem volna.

Ez idén áprilisban biztosan nem fog megtörténni. Úgyhogy igen, örültem, amikor megláttam "napocskin9" kommentjét. Nekem már mióta ez a bajom!!; megfogalmaztam ezt már magamnak, de így önmaga egyszerűségében volt az igazi:

"Másodszor pedig - tényleg, lesz olyan beikszelhető négyzet a szavazólapon, hogy én egyiket se akarom...? Mert élni a szavazati jogommal, azt igen, de ha egyszer nem tudok kire szavazni, mert egyik rosszabb, mint a másik?"
    
"nbyn" azt mondta:

"Mindenkire egy X! Így lehet érvénytelen.",

És jött is a komment "Veér Farkas"-tól:

"Ez a lehető legnagyobb faszság, amivel pont a Jobbik-szerű szélsőségekeket segíted.
(Kevesebb az érvényes szavazat - kevesebb is elég a parlamentbe jutáshoz; márpedig az ő híveik nem érvénytelen szavazólapot adnak le.)"


A tipikus primitív, buta emberek megoldása.


Nem! Ne fenyegess azzal, hogy mi történik, ha nem szavazok, vagy érvénytelen szavazatot adok le! Győzz meg! Mondj nekem igaz, őszinte dolgokat, mutasd meg, hogy hová megyünk! Győzz meg, hogy higgyek neked, és akkor neked adom a szavazatomat.
De nem. Nem meggyőzni akartok, nem akartok őszintén beszélni, csak fenyegettek, manipuláltok, erővel és nagy hanggal, akkora csizmákkal jöttök, amekkora egy demokráciába csak belefér.
Fenyeggetek, és ha kihátrálok, ha szabotálok, akkor én vagyok a primitív, buta ember, mert lázadtam. Mert nem, vagy szándékosan érvénytelenül szavaztam.

Nem, nem vagyok sem primitív, sem buta, csak kétségbeesett, összezavarodott, hát az egyetlen fegyverhez nyúlok, amim van: NEM SZAVAZOK RÁTOK. Ellenetek cselekszem. Lehet, hogy van mellékhatása, de kikérem magamnak, hogy ezért engem tesztek felelőssé. A ti cselekedeteiteknek vajon milyen mellékhatásai voltak? Sőt! Vajon nem ugyanarról beszélünk? Egyezzünk meg: nem én hoztam nyakunkra a bajt! Azért a megváltás tőlem várnátok...

Egyébként nem értek egyet azzal, hogy szándékosan érvénytelenné tegyem a szelvényemet, nem értek egyet azzal sem, hogy ne szavazzak. Az a szelvény kurvára jár nekem. Nem akarok ennél is jobban drámázni, de minimum benne van apám 51 éve, ha érted mire gondolok. Hát jár nekem, használni akarom.
Szeretnék szavazni. Azonban úgy szeretném bedobni a borítékot, hogy előtte a fülkében pontosan odatettem az ikszet, ahova szerettem volna. Nem akarok többé a kisebbik rosszra, esetleg a biztos vesztesre szavazni. Nem akarok többé passzívan szavazni. Sőt, tiltakozva sem akarok, de most is csak ez marad:

Szeretnék egy négyzetet én is, ahol be tudom ikszelni azt, hogy NEM SZAVAZOK RÁTOK, EGYIKŐTÖKRE SEM.


A posztot  Zolivagyok "Egyél hozzá kenyeret" kommentjei ihlették, mert nagyon felhúztam magam, de nem akartam ekkorát offolni.
A kép meg innen van.
 

süti beállítások módosítása