Ugrás a tartalomhoz
jan. 05. 2010
Címkék: blog sablon

Még én is kapok évente egy új farmert,

akkor a blogom ne kapjon új skint?

Gondolom maradni fog, mert vért izzadtam a sablon- és CSS-szerkesztéssel (Delete), és az Irfanview-ban valamint a Paintben sem volt könnyű a képek méretre alakítása és egymás mellé szerkesztése. Még a Photoshopot is letöltöttem, amit végül körültekintően nem alkalmaztam. Amúgy a Népkert szerint a "célzatos blogfej" már nem kúl, mert a 10 legnépszerűbb blog már messze nem alkalmazza. Hálistennek nem vagyok benne a világ toptenjében, mert én kifejezetten bírom ezeket a beszélő képeket a blogok tetején.

A régi ruhát mindazonáltal én szerettem, még akkor is, ha kezdetben, és középtávon is még minden Zolinyúlás volt. Na jó, a bloghusablon.blog.hu-t és a Népkertet sem az ujjamból szoptam, akkor mi van?

Wadever: most én így nézek ki, remélem nem üldözök el vele senkit sem, ha itt vagytok, sokkal jobb magamnak írni, tudjátok, hogy van ez.

A szegedieknek pedig ezúton is köszönöm az ingyen sablont, nekem nagyon tetszik, sokkal letisztultabb (a réginél.)

süti beállítások módosítása