Ugrás a tartalomhoz
okt. 07. 2009

Mókuskeréken túl

Számomra (eddig) Sophie azért nagyon jó, mert konkrétan a Szimplával szemben fogadja a masszírozandókat. Míg Szeplős odafönn lazult, én kicsit odalenn. Egy korsó sör, cigi, és hátradőlés. Kb. húsz másodpercig bírtam, aztán előkaptam a telefonom, és neteltem, mint az őrült - rajtam volt még a pörgés.

Kb. negyed órába és a háromnegyed korsó sörömbe tellett, míg lelassultam. Van a cégnek egy szerződéses trénere, aki néha felbukkan és tart egy csapatnyi vezetői tréninget. Egy-két dolog maradt meg az egészből nekem, az egyik az, hogy mesélte, neki a horgászat a szelep. Reggel elindul és keresi a halakat, vagy a jó fogást, nem tudom. Nagyjából délig az a program, hogy előkapkodja a telefonját, felmondja magának az éppen eszébe jutó elintéznivalókat, jegyzetelget, stb. Utána lassan átmossa a nyugi és onnantól jó.

Kicsit üldögéltem és néztem a mesteri elhanyagolt-játszótér hangulatot a kertben, élveztem a színeket. Nem tehetek róla, mindig is bele voltam esve a romkocsmákba, a Szimplába meg különösen.

Majd elindultam lassan a Duna fele. A Dob utcában, balra fordulva azért egy sörrel a gyomrában észreveszi az ember, hogy a homlokzatokkal határolt vékony kék csík alján ott figyel a Szabadság-szobor. Zseniális.

                          

Az a maszat ott az ég alján, amiből semmi nem látszik, na az a Szabadság-szobor. Igen, megint fényképeztem.

Szeretek így Pesten járkálni, hetedik ker, Deák tér, Váci utca, Vörösmarty tér, Korzó, panoráma. Ilyenkor mindig bekopogtat a homlokon a felismerés, hogy "ja, én itt lakom?! Ebben a városban? Hát ez mennyire jó!"

Szeplős két óra múltán nem kifejezetten nyugodtan jött ki Sophietól, ő FELTÖLTŐDVE jött ki. Nem mellékesen füstölős-olajos illatúan, nem győztem szaglászni hazáig. Ő meg csak beszélt és beszélt, hogy ez így volt, az úgy volt, mit beszélgettek, mit javasolt és én most meg sem próbálom visszaadni, vagy elvenni tőle ezt az élményt. Ami a lényeg, hogy MOST MINDENKINEK ODA KELL MENNI, nekem, anyának, huginak! Azt hiszem ez egy jó ajándék volt:)

Írtam, hogy menni kell, mert a pára mögött ködösödő Rózsadomb kiváltotta az oxigénéhséget. A választás Mátrára esett, Mátrafüred-Sástóra pontosabban. Péntek reggel elhúzunk három napra és állítólag még az esőben sem lesz hiány... akárhogy is, remélem kirándulunk, és szellőztetünk egy alaposabbat. Addig meg már csak kettőt kell aludni.

 

süti beállítások módosítása