Ugrás a tartalomhoz
aug. 07. 2009
Címkék: el

Akkor én most el

Nemigen lesz időm már indulás előtt írni, holnapután indul a nyaralás Szeplőssel és Jazzékkel.

A Kislány mindenféle megróbáltatások után startra kész lett és inkább nagyobb mint kisebb fájdalmak árán az autórádiót is kicseréltem.

A tanulság annyi, hogy a PAZO művekhez autót ne vigyen senki, mert máshol esetleg százezer forinttal olcsóbban megcsinálják, és kiderül, hogy az autó sem csapágyas és a "bal külső kormányösszekötő gömbefejnek" sincs baja. Én azt sem tudtam, hogy van ilyen.

Általában mindenki azt mondja, hogy rossz idő lesz jövő héten Horvátországban, de én nekik nem hiszek.

Mert jó idő lesz és minden jó lesz és nem fogom végiggörcsölni az egészet. Sőt, idén talán az autót sem szállíttatják el. (Majd elmesélem.)

17-én leszek újra errefele, de ebbe még belegondolni se akarok. :) Most készülődés, és vásárlás, honlapbújás, hogy mit merre érdemes és muszáj.

Remélem "találkozunk" 10 nap múlva, sziasztok!

                

süti beállítások módosítása