Ugrás a tartalomhoz
júl. 31. 2009
Címkék: bkv

BKV és az éjszaka

Most -  igazi vidékiként - felteszek egy valószínűleg nagyon hülye kérdést:

Srácok, itt (Budapest) mindig volt éjszakai járat???

Mert ahogy olvasom ezeket a napi kit-kit vert meg sztorikat (egy egész reality-szappanopera lassan) az Indexen - meg ugye Zoli is írt erről egyszer-kétszer - ,egyre azon csodálkozom, hogy milyen evidenciaként van ez az éjszakai járatozás kezelve.

Ahonnan én jövök, ott nyilvánvalóan nincs éjszakai járat. Oldd meg. Van taxi, mehetsz gyalog, vagy ne igyál, vagy igyál és reméld, hogy megúszod gázolás és/vagy büntetés nélkül.

Igaz, ahonnan én jövök, az nem egy milliós nagyváros. Én nem tudom, hogy ezt törvény írja-e elő, vagy Budapest írja-e elő,vagy csak jófejkedés-e az egész, de nekem ez kurvára nem egyértelmű dolog, hogy itt éjszakai buszok mennek.

(És most fogtok lenyakazni.) De hát akkor is. Ha én BKV lennék, és ennyire rakás szar cég lennék, mint ahogy a BKV az, akkor müködtetne a faszom éjszakai járatot, vinné a tököm azt a sok részeg hülyét egyik helyről a másikig. (Átlag két havonta tartozom közéjük.)

1. Ki kell fizetni a buszsofőrt. (Éjszakai pótlék, netalántán bátorság pótlék.) Esetleg el is kell látni, némi fájdalomdíjat fizetni neki. Esetleg miatta kell perköltséget fizetni.

2. Meg kell tankolni a buszt.

3.Valakinek el kell takarítani a sok hányást.

4. Új műbőr vagy plüsshuzatokat kell varratni.

4. Kb. 80%-a az éjszakai utazóközönségnek minimum fél éve nem látott bérletet vagy jegyet két méternél közelebbről.

Tiszta ráfizetés az egész. És akkor még nem beszéltem arról, hogy az Eolonorákat is ki kell fizetni. Kérem itt csak megy a pénz!

Szóval én csak egyre azt várom, hogy bejelentik, hogy itt bizony kurva nagy taxizás lesz ezentúl éjszaka.

Azért persze kerestem egy kicsit erről a neten, de csak ennyit találtam nagy hirtelen:

"Európai különlegességként a BKV éjszakai járatokat is üzemeltet 23.30 és 4.30 között, melyek a város belső és külső kerületeit kapcsolják össze (30-60 percenként indulnak)."

Hmmm, európai különlegesség, mi?

süti beállítások módosítása