Ugrás a tartalomhoz
jún. 29. 2009

Kettőből kettő

Hétfő reggel hajnal, 5 óra: TUMM-TUMM-DUCCI-DUCCI-DUCCI...

Ahhoz is fáradt voltam, hogy büdösjókurvaanyázzak egyet. Kicsit azért elhülledve, kicsit rezignáltan egymásra néztünk Szeplőssel, majd szedtem a gatyámat, hogy megyek dörömbölni.

Nade: nem kellett sokáig mennem, mert ahogy vánszorogtam a lépcső felé a folyosón, hallom, hogy olyannyiban téves a riasztás, hogy nem a lenti hülyegyerek ért haza a kétnapos pörgésből, hanem a közvetlen szomszéd döntött ezúttal úgy, hogy ez mindenkinek egy remek időpont néhány dal meghallgatására. Vállat vonva "bekopogtam" és abban a pillanatban elhallgatott a zene. De az ajtó itt se nyílt ki. Vártam egy kicsit, de úgy látszik neki ennyi elég volt. Aludtunk tovább.

Eddig ez totális szivatás, teljes K.O. Rohadjon meg az összes, meg a risefm meg minden housezene.

 

süti beállítások módosítása