Ugrás a tartalomhoz
jan. 07. 2011

Napi rossz hír

Tesóm felhívott. Ez úgy megy, hogy én istentelenül tudom őket szidni, hogy soha nem veszik fel, de most én is lecsúsztam, nem vettem észre. Visszahívtam, nem vette fel, és mivel a mostanában nem túl sokszor beszéltünk egymással jól ismert okokból, így egyből kurva ideges lettem, hogy biztos BAJ van, Anya meghalt, valaki meghalt, kórházba került, nem tudom, mi a faszomért nem lehet felvenni azt a kibaszott telefont???!!

Anyát hívom, ádámcsutkaszívem nő, dobol a vér a halántékomon, felveszi.

- Sziamiújság?

- Semmi különös.

Anyám rokonoknál volt egész héten, nem tudja mi van otthon, de nem idegesítem fel, lerakjuk, aztán újra keresem tesómat.

- Sziamiújság?

- Semmi különös, veletek?

- Dolgozom, nincs semmi, ti hogy vagytok?

- Lehet, hogy elválunk.

Imádok a családommal beszélgetni. Illetve imádom őket hallgatni:

A sógorom keresi a PÉNZT. Tesóm meg anyám elbassza AZ Ő PÉNZÉT. Tesómnak részletesen be kell számolnia, hogy mire megy el AZ Ő PÉNZE. A bankkártyáját elvette, a baj ezzel csak az, hogy a családi pótlék, a gyes, minden arra megy. Az eurós hitelkártyáról már rég letiltotta. A gyerekek sem érdeklik, bár ezt állítólag már nem szomjasan vágta oda, de azért az ember megjegyzi az ilyesmit, főleg, ha az ajándékokat 23-án veszi meg, kapkodva, leszarva.

 - Most hol van?

 - Elment valamerre.

Anyám egész héten nem volt otthon, szóval nem ő húzta fel, az emberünk egyszerűen bekattant, aztán úgy maradt. Kint dolgozik, jól van, az összes haverja már elvált a faszba, elvesztették az itthoni kötődést, elvesztette már ő is rég, beszéltünk erről már eleget Nyomozóval.

 

De mi a picsának kellett megcsinálni akkor a második gyereket?

süti beállítások módosítása