Ugrás a tartalomhoz
feb. 12. 2011
Címkék: részeg 6 apáink

Az utolsó szál megfordítva

Szia Apa, mert olyan hirtelen haltál, és mert én megyek még részegen tegnap délelőtt homeopátiás gyógyszert keresni az újabbik unokádnak és nem téged küldenek, hogy oldd meg és én teljesen készen csak erre gondolok és a taknyomat törlöm hazafele a péntek éjszakai buszon a Duna mellett, ha itt maradnál, nem indulnék még én sem, ha nem indulnál, nem lenne érkezésem, hová is mennék, hová is lennék egyedül én? Nélküled nem kell útlevél. Az otthon ott volt ahol bejártunk mindent százezerszer már, s apánkat kértük, hogy vegyen fel, most az egyszer, mert magasról más lesz a táj...Az otthon ott lesz ahol megállunk, ki régen felvett rég nincs már. Magunkban súgjuk csak tegyél le, mert ma végre megtaláltuk, más lett a táj.

Úgy kezdődött, hogy Pia nekem adta a fémdobozát, és nem tudom miért számított ez, de nekem adta, én azóta én ebbe a fémdobozba teszem a cigit, és pénzt kellett felvennem és közben, míg a pénzre vártam a tetű lassú ATM-nél, nem fért be cigi a fémdobozba és el kellett szívni, és a Gödörbe mentünk és ott még soha nem voltam, és útban odafele találtam még egy szálat a zsebemben és mert türelmetlen voltam, az utolsó szálat csak úgy, fordítva tettem bele a dobozba. Tizenhat voltam. Most voltam először ott, és amúgy is olyan volt minden, mintha tizenhat lennék, mert mindenki tizenhat volt és a ruhatáros padokra akartunk leülni, mert nem volt máshol hely. És mindenki emós volt és más világ és vagy sálban vagy kuka sapkában volt, és mindenki túl trendi volt, és ez egy másik világ, amiről eddig nem tudtam, ez valamiért fontos. Most voltam először a Neo koncerten és a tegnapi részegség után hamar bebasztam, és és ott volt az Arnold Gym pultoscsaja, akiről nem tudom hogy leszbikus-e , vagy csak más, mert nem mozgott, és fiús volt és tüsire van nyírva a haja és trikóban volt és biciklis táskát vetett át a vállán, és pont olyan volt mint a Queentől a you don't fool me, de a zene az izlandi zenekar volt, az másik világegyetem volt és őszinte akartam maradni, és nem mentem oda, hogy leszbikus vagy-e vagy van-e értelme annak, hogy láttalak és  idejöttem, és  a lányt is úgy küldtem el az Astoriánál, hogy volt benned mindenem, de anatómiailag nem illettünk össze, ezért kellett teljes kézzel, de mégis engem akart újra és nekem is elég izgató volt, hogy nagy és nekem máshol kell és egy centire jutottam a nem őszinteségig, de mégis a szájból a szájba azt mondtam, hogy menj haza, és az Astoria ideiglenes a kordonjába kapaszkodva néztem meg az smst Mandulától és írtam meg neki, hogy ő is hiányzik, de csak  nem tudtam hazajutni, mert nem tudtam, hogy hol  lakom éppen, és fülembe dugtam a mindent és itt voltál, és nem tudom, hogy tudtál meghalni, amikor most kezdődött  volna el, és egyszerűen meghaltál és nem tudok veled beszélgetni, és nagyon hiányzol és ezek a számok mennek és mindig a taknyom törlöm, hogy hogy faszomba tudtál ilyen hirtelen nem lenni már.

süti beállítások módosítása