Ugrás a tartalomhoz
jan. 24. 2011
Címkék: énblog konyha

Lasagne

Ahogy este fél tízkor felhívtam a főbérlő lányt, majd felmentem hozzá az egy szem vöröshagymáért, odalent meg elkezdtem az egy üveg felbontott ikon rozé mellett elkészíteni a lasagnét, a Petőfin meg lazán leadták kábé egymás után a Lennytől a waiting for yout, a Hard-Fitől a Can't get along without yout aztán az Unbending treestől a You are a lovert valahogy hirtelen átfutott az agyamon, hogy ÚRISTEN, LEHET, HOGY ÉN MOST MAJDNEM SZEXI VAGYOK???

Aztán a Flora szívbarát étkezési margarinból összebasztam életem legcsomósabb besamelmártását, aminek hála gyorsan kiűztem a fejemből a hülyeséget.

 

@Giamarie: egy szót se. Ez volt itthon. Én most épp túlélek.

@atl: a rozé hatszor körbeveri a blancot (nem mintha nem lett volna kissé méltatlanul felhasználva), abban Etyek a király, viszont hálistennek nem vagyok alkoholista, mert itt vagy te, akire mindent rá lehet fogni, mint aki az egészet felhozta.

süti beállítások módosítása