Ugrás a tartalomhoz
jan. 23. 2011
Címkék: énblog jazz részeg

Szombati Jazz, vasárnap reggeli impróval

Játsszunk.

Először azt akartam mondani,hogy ti lesztek most a képzeletbeli csajom, de aztán rájöttem, hogy ez több szempontból nem lenne fair, senkivel szemben.

Inkább a képzeletbeli (másik) lánytesóm, vagy a bátyám szerepét kapjátok, mindig is akartam volna egy harmadik testvért, mert az jó dolog lehet. Mit tudom én, éjszakás, a melóból éppen haza tartó nővérek vagytok, vagy valami korán kelő marszigeti ornitológusok, tök mindegy, a lényeg, hogy éppen arra jártok és felnéztek a hülye öcsétekhez, hogy él-e még. Ott találjátok Jazzt tőlem húsz centire, harci pózban az amúgy egynyolcvan széles ágyban, én meg éppen ébredezem. Végignéztek a három üres borosüvegen, rajtam, és egy sóhajtással bementek a konyhába teát és reggelit csinálni. Átverekszem magam a tegnap esti romokon és utánatok megyek.

- Látom, összemelegedtetek.

- Na hagyjál békén. Mit csinálsz itt?

- Gondoltam rád nézek, ha már csaj nincs veled, de kár volt. Ittatok?

- Ez semmi, csak Jazz nem bírta, nem ivott vagy fél éve baszki. Volt ez a Candida cucc náluk, úgyhogy nem volt neki sem semmi kenyér, semmi cukor, pia meg főleg nem.

- És ennyitől vége volt? Neki?? Nem így ismertem meg.

- Nem, még voltunk pár ismerősnél tegnap, ott volt még két sör, meg mindenképpen akart inni egy pálinkát, úgyhogy már oda is olyan közepes szalonspiccben érkeztünk meg, Hallod, ez a hülye elkezdett csuklani, az utolsó tíz percben nem tudtam, hogy kin röhögök jobban, a sztorit sem hallottam szinte, csak azt, hogy nyerít mint a picsa, meg csuklik hozzá mintha muszáj lenne.

Aztán itthon még megittuk a maradék egy üveg fehéret, de akkor már vége volt mint a botnak, baszki, koppanásra eldőlt, amikor felhúzta cipőjét, hogy lemenjünk cigizni. Istenem. Azt ne kérdezd, hogy miért aludt rajtam.

- Te?

- Semmi, ittam eleget mostanában, edzésben vagyok. Csak dolgozni ne kellene mennem!

- Igen, pont ez az amit hallani akarok a családomról, jól van, piálnak meg nem akarnak dolgozni. Fasza.

- Elviszel?

- Mi, itthagyod szegényt?

- Hogy a picsába ne, hadd aludjon, majd utánam hozza a kulcsot, azt kész.

- Na, edd meg a kaját, aztán akkor menjünk. Anyával beszéltél?

 ...

süti beállítások módosítása