Ugrás a tartalomhoz
jan. 06. 2011
Címkék: blog

Olvasnak 2.

A tegnapi szégyentelen bebaszás arra mindenképpen jó volt, hogy legalább megtudtam, kik azok az elfajzott kukkolók, akik ismernek, tudják, hogy itt fosom a szót, csak én nem tudom róluk, hogy ők tudják, hogy itt fosom a szót. Na, ennek vége, mert pontosan tudom én is, ők is, mindenki tud mindent, megbeszéltük, szent a béka, amúgy sem érdekelt már annyira, mint ahogy valószínűleg az én blogom sem őket, hiába ez a világ közepe.

A baj csak az, hogy ez az egész nem egy link-visszakövetésről szólt, mint ahogy eddig azt tudni véltem, hanem egy egyszerű információáramlásról, szóval lehet, hogy ők nem is azok, akik, bár a biztos ami tuti alapon kiosztott bekaphatjátok így sem került rossz helyre, mert azért mégiscsak.

Nade. Ha már idáig eljutottunk, akkor viszont az jelentkezzen, aki azt a nyomorék linket követte vissza, mert főleg az érdekelne, hogy a faszba csinálta? Vagy most így jó nekem, mert kellenek a rejtélyek az életemben? Ezen még gondolkoznom kell, de az ma nem fog menni.

süti beállítások módosítása