Ugrás a tartalomhoz
dec. 07. 2010

A cégemről, az új főnökömről, és úgy egyáltalán: FUCKIN' TWILIGHT ZONE

*feladatot kaptunk, szépet, exceles-töltögetőset*

Szia!

Ez még ma kellene? Kellene egy kis idő, hogy megkérdezzük az embereket, hogy milyen témában érzik magukat jól. Kijelölni ugyan ki tudok embereket most is, de ha valós eredményt szeretnénk, akkor ahhoz idő kellene.

--

Szia !

Egyet ertek

En maig igertem (fütty)nek, de legkesobb holnap 10re kellene a file….Ismered azert elegge az embereidet….oszd be oket haogy jonak latod

Koszi

 

Most írhatnám, hogy no comment, de nem teszem. Inkább számozzunk!

1: Az én főnököm, aki azért már tényleg előfordul üzleti körökben, az az ember, akire már rá lehet fogni, hogy karrierje van, az nekem kurvára tudjon már helyesen írni! Alap, bazmeg.

2: Az én főnököm legalább egy hetet várjon az első megalkuvással, félmegoldással és beleszarással. Legalább valami gerincfélét hadd lássak, hogy tudjam, hogy van neki!

3: Az én főnököm kurvára ne írjon nekem angol billentyűzeten magyarul. Legalább egy kicsit nézzünk már ki igényesen!

süti beállítások módosítása