Ugrás a tartalomhoz
aug. 06. 2010
Címkék: nyaralás

Matek

Számoltam. (Jaj, most hova tettem a postiteket?, tököm)

A kocsi 52953 km-nél kezdte és Siófokon 58721 km-nél fejezte be a nyaralást, a többi onnan már csak ingyenmunka volt neki. A Twingo tehát 5768 km-t nyaralt, ezalatt 260,1 liter brenyát nyelt be, ami a Petimatek szerint 4,5 literes fogyasztást jelent százon. Szerintem a Twingo egy jó autó :)

Mialatt a kocsi nyaralt, mi keményen dolgoztunk, sikerült is elkölteni 1182,29 Eurót - ebben benne vannak a ruhák, meg a táskák (65 a bőrcekker, 33,5 a sanzenizés Naf-Naf-parti, 10 az én rövidgatyám és 20 a dijoni H&Mezés). 284-en vettük az Eurót, az egyszerűség kedvéért vegyük ezt alapul, bár volt az utazás második felétől kártyás vásárlás is bőven.

Az így 335770 magyar pénz. Ha a ruhákat leszámítjuk, mert ugye szervesen nem tartoztak bele az útiköltségbe, akkor 1053,79 Eurót lőttünk el, az 299276 forint, amiből jól látszik, hogy marhára tehetségesek vagyunk a ruhavásárlásban.

Jazz azt mondta, hogy hozzájuk képest jól éltünk, és mégis sikerült elég jó összeget kihozni a végére. Én Jazz véleményével teljes mértékben egyetértek, szerintem is jól éltünk - de biztos van, akit a hideg rázna egy efféle utazástól -, a végösszegtől viszont elhatárolódom, én mindent megtettem annak érdekében, hogy ez ne így alakuljon, arról nem tehetek, hogy a kocsi perpétummobilos-óvodás módjára nem hajlandó többet enni.

süti beállítások módosítása