Ugrás a tartalomhoz
jún. 24. 2010
Címkék: el

Sziasztok

Két sört meginni munkaidőben, napsütésben, miközben az olaszok kiesnek, jelentheti azt is, hogy a holnapot siratom, amikor is a főnököm, Minden Multi Ura biztos, hogy pokollá teszi a nyaralás előtti az utolsó napomat, de jelentheti azt is, hogy vastagon leszarom és jól éreztem magam bezsizzsentve. Ez holnap kiderül, hogy most, hogy gondoltam.

Lehet, holnap még ideérzelmeskedem valamit, de ha itt benn megríkat az Olasz, és ha Anya túl hamar lesz kész és hozza el a Kosztolányiig a hamubasült pogácsaszerepet felvállaló 160 db mini croissant-t, akkor nem.

Az biztos, hogy szombaton vagy még pénteken elindulunk túl kevés és annál is kevesebbet érő pénzhez képest túl sok tervvel - de akárhogy is, jó lesz.

@Bjulis: ugyan nagyon akartam volna ilyen Travel Organizert, de nem jött össze, mert semmi jóval nem bíztattak: az USA-ból nem biztos, hogy megérkezett volna a fizuutalás és az elindulás közötti három hét alatt, máshol meg nem kapni. Szóval az lett a vége, hogy vettem egy jegyzetfüzetet, abba szépen belekerül minden schlagwortokban, vagy akár egész bekezdésekben, aztán majd abból jól megírom, hogy mekkora kibaszott egy marcopolo vagyok.

 

Én akkor most el. Remélem majd megvártok, sziasztok!

 

 

 

süti beállítások módosítása