Ugrás a tartalomhoz
máj. 26. 2010

I'm lost

Na fasza. Legalább EGY nyomorult, logikailag, tudományosan, józanparasztésszel lekövethető választ berakhattak volna.

 

All the pieces... lófaszt

 

Persze, tök jó, hogy a karakterek sorsa elrendeződött, de az gecire nem érdekel, hogy mennyi apró utalás volt az előző, emlékezetesebb részekre, mert ki a faszom emlékszik, hogy a pilot részben is ott lógott egy kurva cipő azon a nyomorék bambuszon, de arra igenis emlékszem, hogy mennyi kérdést hagytak nyitva. Nem vagyok fanatikus, nincs nekem se kétszáz, se ötven kérdésem, de tízet-huszat úgyanúgy össze tudnék írni, mint bárki, aki legalább két évadot megnézett a sorozatból. És azért EGYET, nem többet, de egyet a tisztesség kedvéért, csak úgy köszönetképpen beraktam volna. De nem. Kibújtak, elkenték azzal a könnyen megúszható felkiáltással, magyarázattal, hogy "legyen min csámcsogni még sokáig." Még az is jobb lett volna, ha bevallják, hogy kurvára elfogytunk srácok a végére.

A Dallast is utáltam, tudtam én, hogy nem lesz ennek jó vége, ejj. Azért kurvára élveztem. Mondom, szeretem, ha szopatnak, mazochista világ ez.

Megyek édessavanyú pulykát csinálni. Welcome back in reality.

süti beállítások módosítása