Ugrás a tartalomhoz
már. 12. 2010

Agyfasz és ellenszer

A következő dolgoktól kaptam agyfaszt ma vagy a napokban. Hálistennek megvan rájuk a megoldás:

1: Márciusi hóesés

Ellenszer:

 

2: Állandó agyfájás a napi kettő, erre kószáló fronttól.

Ellenszer: a tévedésből legalizált, ketamin és valami titkos idegméreg (vélhetően botox, mert utána mindig kisimulok) keverékéből előállított szintetikus csoda: Algoflex forte. (Minimum két darab, szigorúan a javasolt hat órán belül)

 

3: Vodafone

Szeplős feltöltőkártyája alól kirántották a Kedvenc Szám szolgáltatást. Kedvenc és még mindig hibátlanul korrekt szolgáltatónknak valószínűleg nagyon nem érte meg egy ezresért a korlátlan és nonstop csevegés. Először az volt, hogy ha csak egyszer is nem tudják levonni és  egy újabb hónapra beízzítani a szolgáltatást, akkor már nem lehet újra aktiválni ezt az extrát. Miután látták, hogy erre azért lehet figyelni, küldtek egy sms-t, hogy dögölj meg, akkor kikapcsoljuk.

Ellenszer: T-mobile. Egy kártya mind felett.

4: Szeplős három hónapos, mindenre kapott telefonjának birtoklása immáron végérvényesen okafogyottá vált. Sok sebből vérzett a Samsung D980-as produkciója, de ez tette be végképp a kiskaput. Amúgy is lecseréltük volna egy LG duplasimesre, de akkor nem arra, hanem

Ellenszer: egy LG Arénára. (Nem is tudtam, hogy az LG ennyire erős lett mostanában.) Szeplős majd kigazdálkodja magának a különbözetet és meg rohadtul sajnálom, hogy ez lett a sorsa az annyira várt telefonnak.

5: VIP Phone

Nézzük hogy fényezi magát ez a papíron valóban nagyon szimpatikus cég:

"Fõ missziónk e szûk és konkurensek által generált piacon a következõ: egyedi minõségi kiszolgálást biztosítani minden egyes ügyfelünknek, hogy érezze, nálunk nem az ügyfelek mennyisége, hanem minõségi kiszolgálása számít, s lássa, egyedi V.I.P kiszolgálásban részesítjük.

Ismert tény, hogy azok a cégek, melyek nem fordítanak megfelelõ erõforrásokat kutatásra és fejlesztésre elõbb utóbb zsákutcába végzik. Míg azok, amelyek invesztálnak a permanens fejlesztésbe piac- és versenyképesek maradnak.

Hosszútávú célunk, egy olyan stratégia és egyben minõségi kiszolgálás kifejlesztése, mely egymást erõsítve valósulna meg. Olyan technológiai, szellemi és pszichológiai bázist kívánunk létrehozni, amely képes lesz e teljes innovációs folyamatot lefedni.

missziónk e szûk és konkurensek által generált piacon a következõ: egyedi minõségi kiszolgálást biztosítani minden egyes ügyfelünknek, hogy érezze, nálunk nem az ügyfelek mennyisége, hanem minõségi kiszolgálása számít, s lássa, egyedi V.I.P kiszolgálásban részesítjük.

Ismert tény, hogy azok a cégek, melyek nem fordítanak megfelelõ erõforrásokat kutatásra és fejlesztésre elõbb utóbb zsákutcába végzik. Míg azok, amelyek invesztálnak a permanens fejlesztésbe piac- és versenyképesek maradnak.

Hosszútávú célunk, egy olyan stratégia és egyben minõségi kiszolgálás kifejlesztése, mely egymást erõsítve valósulna meg. Olyan technológiai, szellemi és pszichológiai bázist kívánunk létrehozni, amely képes lesz e teljes innovációs folyamatot lefedni."

A magát a fenti bekezdésekben fényező boltról a következőt tudom elmondani (jujj, hát már én is ismétlem magam): valami gyűjtőoldalon találtam rájuk, ahol ötvenkétezer volt a telefon. Odaírták, hogy a félreértések elkerülése érdekében nézzem meg a saját oldalukat, mert az ottani árak a biztosak.

Oké, megnéztem. Mit ad isten valóban drágább a telefon. Felhívom őket, hogy van-e készleten, vagy meg kell rendelni és majd meghozzák egy adott időn belül? Van a boltban, használt is van, nincs semmi probléma, menjek.

Megyek. Fél óra kb. az út, de mire odaértem a telefon ötvenhétezer forintba került. Amit én láttam ötvenötért az csak "ilyen"' promó készülék volt, elfogyott.

Igen, basszátok meg, én, ott a szaros kis boltotokban, a hótól elázva annyira kurvára éreztem, hogy mennyire kibaszott módon minőségileg vagyok kiszolgálva és V.I.P. ügyfélként vagyok kezelve..! Nektek a "V.I.P." meg a "minőségi" még mindig  ilyen olcsó szánalmas lehúzkodást jelent? Hát ti magatok írtátok, hogy konkurensek által generált piacon vagytok kénytelenek küzdeni. Így?? Vicc. És még te szólsz utánam, hogy nem fogom olcsóbban megkapni a telefont?? Anyád picsáját nem. Tudod az árváltozás jogát fenntarthatod még ilyen geci módon is, de vannak itt olyan szavak, amikről te még kurvára nem hallottál és fontosabbak lennének, mint a "pszichológiai bázis" , "innovációs folyamat", meg a "permanens": fogyasztói elégedettség, reputáció, szájreklám, ajánlás, visszajelzés, baszod, nézz utána mit jelentenek, te pöcs, aztán ezeket alkalmazd  inkább a semmi kis hálózatodra, mert a végén még tényleg "zsákutcába végzed".

Ellenszer: Újtelefon.

Felhívtam őket, náluk vettem meg az előző telefont is. Foglalt volt, de visszahívtak! Ugyan csak egy ezressel, de olcsóbb a telefon. Külön biztosítottak róla, hogy az ár, ami fenn van a honlapon az érvényes. Ez a készülék éppen nincs a boltban, de pár órán belül hoznak egyet, küldenek majd sms-t. Azt is megkérdezték, honnan tudok róluk, milyen úton találtam hozzájuk.

Látod, VIP Phone, azok a srácok akarnak valamit. Te csak átbaszni akarsz, seftelni, rossz szájízt hagyni, vastag farzsebbel Mercibe meg fóliás autóba ülni. Leszarod az egészet, csak a dumád van úgy, ahogy kikefélve, de mondd el nekem, mi a faszt akartál azzal, hogy " Olyan technológiai, szellemi és pszichológiai bázist kívánunk létrehozni, amely képes lesz e teljes innovációs folyamatot lefedni"? Te sem tudod, mi? Csak túldumáltad magad, ahogy ezt az üzletet is túlspiláztad. Persze ez téged  nem érdekel, eladod más lúzernek a telefont, de ha legalább egy ember eltántorítottam attól, hogy nálad vásároljon, már megérte.

 

süti beállítások módosítása