Ugrás a tartalomhoz
feb. 18. 2010
Címkék: kütyü

Terrahádé

Én csak azt nem tudom, hogy ha nálam lesz Szabó Ervin könyvtár összes  könyve letöltve, meg az egész internet összes zenéje, filmje letöltve, és már nem lesz többet szükség könyvtárosokra meg hekkerekre és torrentfeltöltőkre...

Ha soha nem fogunk többet le- vagy kitörölni és minden meglesz kétszer, mert elfelejtjük, hogy az megvan már egyszer, amit legutóbb az újra és újra körbeérő ,éppen aktuális, 12 éves retróciklusban újra megszerettünk...

Ha majd nem találunk semmit, mert nem tudjuk, hogy melyik mappának a mappának a mappának a mappájában van a nem tudjuk milyen néven elmentett fájl...

És ha már azelőtt xnagyonhdblackray 12.65-ön nézek filmet a nem tudom milyen 4D projektoros telefonomon, hogy az eggyel azelőtti formátum egyáltalán kijött volna...

Na, akkor mi lesz?

Én kérem, így is teljesen és maradéktalanul el tudok veszni a jelenlegi 8 gigás telefonmememóriám, az 500 gigás külső  és 120 gigás belső háttértárolóm, valamint a kocsihoz való 2 gigás pendrive-om  second life-nyi adathalmazában. Nem tudom melyik zeném hol van éppen meg, melyik filmet hol és milyen névvel -angol cím vs. magyar cím - mentettem el. Nem tudom, hogy hova tűnnek a receptjeim, melyik meghajtó melyik gyanú felett álló, semleges nevű mappájában vannak elrejtve a mondataim.

Mi a picsát fogok akkor kezdeni 1000 gigabájttal CSAK a telefonomon??

Nem lehetne, hogy most egy kicsit ne fejlődjünk? Nem sokat, csak egy kicsit. Álljunk meg, mit tudom én, most ezekből a pénzekből etessük Afrikát, hódítsuk meg a Marsot, mentsük meg a bolygónkat, bármit.

De először hadd emésszem meg ezt a szintet, hadd vegyek én is végre lcd tévét, hadd bohóckodjak még ezzel a telefonommal egy ideig. Ne pörögjünk ennyire.

 


És én most nem ezt nem is vezetem tovább, mert akkor kiderül, hogy én globazáció- és fogyasztás-  és fejlődésellenes vagyok, pedig nem tudom. Én egyszerűen csak ezt az örökös és mesterségesen fenntartott hype-ot nem értem, mert ezt már itt a végén kurvára nem lehet követni és ott tartunk, hogy konrétan megmagyarázzák nekem, SEGÍTENEK ABBAN, hogy én megtudjam, mit akarok igazából és egyáltalán, és mi ezt érezzük, hogy mennyire fals dolog, de ők, ott a másik oldalon miért nem tudják, hogy mekkora lufi ez így?

Kapják be, és csak egy nagyobb tévét akartam venni, de most ellenzékbe vonulok és nem veszek, jó lesz a kicsi és vastag is.

süti beállítások módosítása