Ugrás a tartalomhoz
jan. 03. 2010

Himsoviniszta rövid

Ezekben a napokban úgy van, hogy gondolok egyet és a nagy pénzkeresésből hazaugrom kajálni. Tegnap úgy volt, hogy Szeplős gulyáslevest főzött és kacsát sütött a még otthonról hozott kellékekből (1 db. tás 2 db combja, meg az elmaradhatatlan 1 db lilakáposzta 1/2 db. feje), ma meg úgy volt, hogy amikor hazaértem Szeplős 1 méter vastag vasalógőz mögül dugta ki fejét köszöntésemre.
Kaptam gulyáslevest (kacsa elfogyott elsőre) és kaptam volna majonézes krumplisalátát, erdélyiesen túlhagymázva. Imádom, enni viszont mégiscsak este eszem majd belőle, mert hát mégiscsak dolgozom, sőt gyúrni is lemegyek, ott meg hátha segíteni kell nekem vkinek vmi vasnál.
De amit mondani akartam az az, hogy azért nincsen semmi rossz abban az egy generáció alatt még bőven nem elfelejthető patriarchális családmodellben, na.

(Hátradől, pocakot paskol, böffent.)

Meg ami még eszembejutott: csak én vagyok ilyen hülye ehhez az indásblogosnetespassos történethez, vagy másoknak is voltak gondjai ilyen téren? Nekem már ezt a blogot is elég nehéz volt összehozni, pedig nem vagyok kifejezetten digitális analfabéta. Szépen felfogtam én a torrentet, seedelés, leedelés, miegymás, kiismertem magam a Neptunban, megbirkóztam a Google account összevisszaságával, van 28 emailcímem és legalább 62 jelszavam, és nem utolsó sorban minden  egyes munkanapon a világ egyik legelbaszottabb vállalati rendszerével dolgozom. De ez a indásblogos halmaz nem megy. Egyszerűen nem.

Legalább három levelet írtam már a support@blog.hu címre (becsületükre legyen mondva bőven a service levelemen belül válaszoltak és mindig segítettek. Respect.) Legutoljára az indamailes címemet nem sikerült átkötnöm a blogomra vagy az indapassomra, vagy már mit tudom én, mert amit akartam az már létezett. Persze,  hogy létezik, az enyém. Na mindegy, megcsinálták ők. Köszi.

Most az van, hogy csináltam indanetes profilt is, mert rendet rakok a blogom táján, ha már újév, és ha már úgy néz ki, hogy tényleg  maradok. Pl. végre megértettem a beállításoknál a "cimkék" fül mit akar tőlem és beállítottam a cimkéket. (Nem bloghusoknak és/vagy nem blogtulajdonosonak bocs, ez valószínűleg kínai, de elégedetten vegyétek tudomásul, hogy nekem is az volt jó sokáig.)

Az indanetes profilommal az történt, hogy a végén kiderült, hogy NŐ vagyok. Elég sok profilt és kérdőívet kitöltöttem mér, de ezzel a problémával még nem találkoztam - mindig sikerült egy megfelelően határozott pipát tenni a "FÉRFI" mellé. Most vagy megremegtette a tudatalattim a kezemet, vagy az indanettel van probléma. Azért nem tudom, mert ugyan akarnám az adatlapom szerkesztésével orvosolni a hibát, de nem engedi. "Férfi"-t pepöttyöz, "MEHET"-re kattint, férfira átáll, de amikor újra visszatérek, már nő vagyok megint. Szóval nem tudom biztosan, ki a hunyó.

Vagy az indás rendszer egyszerűen megunta bénázásaimat és azt mondta, hogy baaaz, ez a user csak egy NŐ lehet??

Ez esetben a rendszer az atomhímsoviniszta, nem én.

süti beállítások módosítása