Ugrás a tartalomhoz
sze. 24. 2009

Amit muszáj megtenned harminc éves korodig

A harmincra kicsit későn vagyok, a harmincegy az márciusban lesz, ami eléggé korlátoz, a harminckettő az olyan semmilyen, legyen 33, mert az olyan karakteres, meg hagy némi mozgásteret - nem mintha a megvalósítás réme fenyegetne minden egyes alább olvasható fantáziálás kapcsán.

 

Ezt az "amit muszáj megtenned" című értelmetlenséget valamelyik fényes-500 karakteres női vagy férfimagazinban láttam (cosmopolitan,fhm és tsi), de mióta beléptem a három ikszes klubba újra és újra eszembe jut, főleg Zoli szigetes invitálása óta, mert hát ha belegondolok, hogy a rákba  lehet az, hogy nem voltam idáig egyszer sem a Szigeten? És egyáltalán, fesztiválon, baszki még gólyatáborban sem, és ha abba is belegondolok, hogy voltam annyira agyatlan, hogy ugyanabban a városban éltem  meg a rámszabott felsőoktatásbeli éveket, ahol amúgy is laktam, akkor...

Tehát az első: két és e szám bármilyen épeszű hatványának megfelelő mennyiségű nővel való egyszerre szeretkezés fesztiválon való részvétel, ha lehet egy sok éve nem produkált aljasodás is férjen bele.

 

2: szeretném látni Európát,

                         

3: de inkább, ha lehet, hadd vezessem én pár évig  a Szomjas Utazót a Travel Channelen.

                             

                                  Na jó, elég ha a csapatba beleférek.

 

4: Meg szeretnék tanulni rendesen angolul.

 

5: Szeretnék megtanulni táncolni, mert az nagyon nagy hatással van a nőkre.

                                  

6: Gitározni és/vagy zongorázni akarok, hogy dalokat írhassak a magyar popvilágnak és a szerzői jogdíjakból eszetlen pénzt kasszírozzak.

 

7: Szeretnék egy olyan igazi utolsó napot rendezni a multinál, amikor minden faszkalapnak megmondom, hogy mekkora utolsó nagy tehetségtelen egy faszkalap, sőt egy ALL BUDAPEST levelet is nekieresztenék az Outlookban.

 

8: Ha három éven belül nagyon profi szakács lennék, akkor minimum írnék egy könyvet mondjuk Trappista és Pulykamell címmel. Valami StahlGordonJamie paródiára gondolok.

 

9: Szeretném visszavásárolni nagyszüleim házát, nagyon durván felújítani és jó bort csinálni Zalában. Kurva jó lenne amúgy egyszer minőségi, drága, elit zalai borokat viszontlátni akárhol. Vagy vannak ilyenek? Mindenesetre én nem találkoztam még velük.

 

10: És ha már könyvet írok, zenét szerzek, és amúgy is valag pénzt keresek műsorvezetéssel, akkor jöhetne a saját rezidencia, egy igazi visszavonulós, megnyugtatós otthon, mert az nagyon jó lenne harminchárom éves koromig.

 

Hát csak ennyi. Semmi sziklamászás, bungee jumping,  bázisugrás és ejtőernyőzés, mert tériszonyom van, semmi gyors autó és motor (hmmmmm), meg egyébként is, csomó nagyon jó dolgot biztos kifelejtettem, de nem baj. Ennyi is elég lenne.

süti beállítások módosítása