Ugrás a tartalomhoz
aug. 03. 2009

A kocsival kapcsolatban..

..az milyen, hogy:

1: az állítólag 39. legbiztonságosabb bank annyira biztonságos volt, hogy én magam sem fértem hozzá a pénzemhez? Kellett hozzá egy izmos 24 óra. Persze a lefosásos taktikám sem segített, ezt megadom. Talán vissza kellett volna küldeni az igényelt kérdés-feleletes játékot, amit ezek szerint minden alkalommal el fogunk játszani, ha telefonálok nekik.

Be kellett battyognom a Váci út akárhány szám alá, hogy akkor ott fizikai valómban töltsem ki nekik a biztonsági kérdéses nyomtatványt. Ezek után a véletlenül sem tegeződő srác eltűnt öt jelentőségteljes percre, azzal, hogy "egy pillanat". Pontosan olyan érzés volt, mint ha egy repülőtéren tűntek volna el a paraván mögött az útlevelemmel. Én már készültem mindenféle magyarázattal, felháborodással, kirohanással, néztem a kamerákat, mire visszajött az ügyintéző:

- Tehetünk-e még valamit Önért?

Nem, azanyád!

Aztán délután 17 óra után telefonálnom kellett, megadnom szóban is a három jó választ, majd jött a hatjegyű pinkód véletlenszerű három száma, majd a kártya aktiválása, és majdnem készen is voltunk. Már csak egy éjszakát kellet aludnom, hogy mindez érvénybe is lépjen.

2: ...az üzletkötő simán elírt százezer forintot a javamra tévedésből? A vele töltött mintegy két és fél órában többször is megegyeztünk a befizetés és a hitel arányában, futamidőben, satöbbiben, és kábé huszonhétszer írtam alá három példányban. Ehhez képest pontosan százezer forinttal kevesebbet fizettem be a pénztáruknál a megbeszéltekhez képest, de addigra úgy elment az önbizalmam az átírásos, eredetvizsgás, papírintézéses útvesztőben, hogy én ugyan nem szóltam.

Később aztán megijedtem, hogy mégse úgy lesz a hitel, ahogy megbeszéltük, fel is hívtam a fiatalembert, aki nagyon profin viselkedett, pedig biztos voltam benne, hogy konkrétan most fossa ösze magát a megkönnyebbülésében, ugyanis kiderült, hogy-hogy nem, elszámolt egy százast, azt csak be kellene még fizetnem náluk.

Innen két órán keresztül nyugtattam magam, hogy biztos észrevették volna, szóltak volna, nem, nem maradt volna nálam úgysem az a pár darab papírfecni. Biztos nem.

Még aznap megkötöttem a kötelezőt, ahogy javasolta, mert anélkül nincs átírás. Scannelés, elküldés. Ő visszaírt, hogy el is fogadták a hitelt, hétfőn intézi az autó "további sorsát." Eddig az volt a mantra, hogy legalább egy nap kell az elbíráláshoz. Ehhez képest péntek délután nekiálltak, leinfóztak, ahogy kell, és vissza is igazolták, hogy kell nekik a pénzem.

3: És ehhez képest az milyen, hogy ma délután megint feltették az autómat a netre?????!!

süti beállítások módosítása