Ugrás a tartalomhoz
jún. 14. 2009

Hám és az abból való nagyon szolid kirúgás

Tegnapi három sör közül csak kettő volt állott a Fészek Művészklubban. Magamnak sem tudom megmagyarázni, hogy mi vitt rá arra, hogy az első, üveges Heineken után két csapolt Zlatyt igyak UGYANANNYIÉRT. A pultos a hellyel egykorú, zsíros, hátranyalt-alighajú, sokatlátott arcú faszi. Minden kevert pia egy ezres, az egész hely igénytelenül és nem divatból lepusztult, a wcben valaki egy telepisált műanyagpoharat helyezett el a piszoár tetejére.
Nem, nem kellett volna csapolt sört inni.

A zenéhez Jazz ellenére és nagy bánatára sem értek. A hide&seek zenekar nekem teljesen rendben lévő countryt meg rock'n'rollt nyomott, Az énekes csávó nagyon átadta,  "nagyon átjött", ahogy ezt Mr. Pélytől megtanultuk, nagyon jó hangja volt, pedig teljesen puha a srác amúgy. De ott fenn kurvára jól csinálta. Az ismerős csávó pedig gitározott és úgy szájharmonikázott, ahogy azt még senkitől nem láttam élőben. Ilyenkor mindig kiráz a hideg, mikor látom, hogy valaki ért valamihez. Valamit produkál. Jazznél is elkap a lúdbőr mindig, pedig őt már hallottam párszor. A basszusgitárosnak azt mondta valaki, hogy kurva jó volt, de nem Ő maga hallatszott Nem tudom, én remekül hallottam a zenét. A hangosító is csak egy jointot nyalt be magának a koncert alatt, tehát nem volt ott nagyobb baj, én azt mondom.

Hazafele meg végre betértünk a Arriba Taqueria-ba. Ez mi ? (Elmondom, mert Szeplős ismerte a kajáldát - természetesen, én pedig - természetesen - NEM ismertem.)
Ez egy gyorsétterem ami remélem nem franchise-alapon megy, mert kurvára szeretek sznob lenni.


Ez egy mexikói gyorsétterem, ahol a csipős, baszki tényleg csipős. Erős Pista elmehet az Édes Annába. Na jó, Erős Pista egy igen jó találmány, csak kicsit celeb lett, mióta görög, török, kínai mind ezt rakja a kajámba.
Ez egy olyan gyorsétterem, amiről azt írják, hogy "a már bezárt étterembe a még a pultban lévő hozzávalók erejéig simán beeresztettek egy négyfős csapatot, ezt a vendéglátást tessék tanulni!" Hát minket először nyitás előtt evett ide a fene pár napja. Ott volt már mindenki, kinn cigiztek az utcán az étterem előtt, láthatóan "rögtön nyitunk" állapotban volt minden, de kurvára nem szolgáltak ki. Átmentünk az onnan öt méterre lévő gyrososhoz és ott költöttünk el 2000 Ftot az ebédre. Az nyitva volt. Erről ennyit. (Azért jut eszembe: nekem ez egy nagy rejtély, hogy miért nem adnak már jó ideje sült krumplit a gyros tálhoz. Azt kérdezi, hogy rizst kérek-e? Érted? Hát mennyen máá, nem kínaiban vagyok. Ha riszt akarok enni, odamegyek. Lehet kérni tepsis krumplit.. Bahh)
Azt is írják erről az étteremről, hogy "Kérhetünk taco-t, ami kisebb, kör alakú tészta rostlapon grillezve és töltve. Mivel nem túl nagy adag, az ára is baráti." A csóró magyar persze ezt kéri, mert 500 pénzbe kerül. Ennyiért még mindig kaphatsz egy gyrost, ha nem a körúton vagy, ez egy standard ár. Aztán amikor meglátod, hogy mit kapsz ennyiért, akkor egyből az van, hogy ez nem "baráti" ár. Egyértelműen kevesebb a cucc még a "kétsajtburgertkérek"-hez is viszonyítva.
De RETTENETESEN finom! Nekem valami grilles-marhásat kért Szeplős, mert három sörrel a gyomromban egyből a wc fele indultam. Kevés volt, de iszonyat jó, a marha az olyan gulyásmarhából volt benne, hogy ííjjj!! Nem az a mekis vagy kinges marhapogácsa, hanem HÚÚÚS.

Ott rágtam félrészegen, boldogan egyből kétszeresére dagadt szájjal és nagyon lementem volna egy jófajta sörért vagy koktélért. Szeplős azonban már hozott egy üveg ásványvizet és nem illett aznap este már többet költeni. A kéthavi kauciós, ide-oda lakbért fizetős időszakban el kell fogadni a női józanság által meghozott döntéseket. Nagyon finom az a Naturaqua mentes ásványvíz.

Az, hogy a sör szar volt, az igazából ma lett csak hivatalos, tehát ennek megfelelően nem csinálok semmit, néha szaladok a wcre, a fejem kótyagos, és sok a savam. Klasszikus másnap. Három sörtől. Szégyen.

És ha már úgy teszek, mint egy jó közhivatalnok, akkor megnéztem a Punnany massifot, hogy kik ezek, ha már Kiss Ádám így  bereklámozta őket a jómúltkor. Mert érdeklődni kell!!





 

süti beállítások módosítása