Ugrás a tartalomhoz
jún. 03. 2009

HA.... - és ami ebből van

HA négy hónap közvetlen irányítás után a vezér átadja a prodzsekted irányátását az immáron negyedik közvetlen főnöködnek...

HA egy kolléganőd terhes lesz...

HA két másik felmond...

HA a rangidős kollégát kinevezik egy másik kampány élére (?)...

És HA helyére nem te kerülsz, hanem egy külsős, akinek az az anyanyelve, amit te olyan fáradságosan megtanultál, ám ő emelett még négy másikat beszél, és ezek közül az egyik a magyar, amit SZINTÉN tökételetesen beszél, mert ő egy kibaszott Arábiai Lawrence reinkarnáció... (emelett tanulja a hébert, nyolc évet kickboxozott és immáron két éve Krav-magázik, ráadásul olyan iszonyatosan pozitív, "mindenki szereti"-típus,  hogy még nekem is szimpatikus. Hát lehet NEM UTÁLNI az ilyet????!)

HA egy nem közvetlen beosztott(in)ad feldugta magát a veled való egyenrangúságig...

És HA ez miatt az ő közvetlen exfőnöke és annak helyettese ugyanazon naptól egyidejűleg beteg jelent...

És HA mindez egy hónapon belül játszódik le a cégnél...

És HA  te csak nézed, hogy körülötted kvázi megváltozik minden, az összes ismert, megszokott status quo semmivé lesz, csak te maradsz a helyeden, és veled nem történik semmi...

...akkor teljesen érthető,

1. hogy egy kibaszott percem nem volt blogot írni mit tudom én mióta.

2. Hogy kedvem sem volt, mert már utálom a folytonos változást, maguk a tények is elég indokot szolgátattak ahhoz, hogy ki legyek bukva, és akkor még személyes érdekeltségemet, érzéseimet bele sem vettem az egészbe.

3. Hogy ma elmentem végre a világ végére bringázni.

Öt napig a színemet sem látják, ez maga a paradicsomi állapot. Tegnap még füstölgött az agyam, tele voltam munkahelyi "lépcsőházi gondolkodás"-os visszapörgetésekkel, én maga voltam a burn out jelenség iskolapéldája. Cigit vettem, bort ittam, de alig ment le az agyláz, nem használt semmi és senki. Ma reggel Szeplős úgy surrant ki mellőlem, hogy meg se hallottam (elképesztő hőstett tőle, komolyan), szóval lehetőségem volt egészen reggel NYOLC óráig aludni. (!!!), amikor is pittyogva, mit pittyogva szakaszos sikoltással tolatva megérkeztek kis zsákutcánkba a kukás fiúk.

Nem baj, hatttalmas reggelizés a a saját erőből sütött kenyérből (a tésztareceptet a Kenyerespajtásoktól loptam, a nem gyúrásos, hanem csapkodásos dagasztást meg nem tudom kitől, de ami a lényeg: ez a kenyerem lett idáig a legjobb. Szal TV Paprika rulez!)

Aztán vettem egy nyerget az éppen, hogy nem parasztbike-omhoz, mert meguntam, hogy második éve töri fel a seggem minden alkalommal. És igen, a Hervisben vettem, mert az pont olyan amatőröknek való, mint én, a Decathlon meg túl messze van.

Ót órával később itt vagyok, szárad a sár a hajamon, kiült a só az arcomra, le is égtem egy kicsit pofailag, égnek a combjaim és a seggem nem fáj annyira. Kurva jóó volt!

Hol volt kurva jó? A szokásos Hűvösvölgy, és a tetején ezúttal nem az eltévedés okozott nagy örömet, hanem, hogy tökön-babon meg néha a Hidegkúti úton eljutottam Solymárra, onnan meg Pilismindenhova.

 

Ez egy horgász-tó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elfáradt a bringa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyenkor azért megkönnyebbül az ember, hogy más hülye is van a környéken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem tudom, jól nézett ki, ennyi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amúgy meg ma megyünk először albit nézni. Boooáá. Megint albikat látogatok. Összegyűjtöttem vagy nyolcat az ingatlan.comról, az albérlet.huról, az expresszről meg az iwiwről, és a belefeccolt idő alatt kezdtem kicsit megorrolni, hogy ezt csak én veszem komolyan, azaz csinálok bármit is. Szeplős persze azt mondta, hogy én spilázom túl a dolgot. Na, a nyolcból maradt egy, mert párat már kiadtak, páran nem vették fel azt a kurva telefont, páran meg kikapcsolták azt a kurva telefont. Úgyhogy DRÁGÁM, nem nem spilázom túl, teljesen jogosan vagyok befeszülve, rágörcsölve és különben is tudhatnád, hogy csak faszkalap módjára megy ez nekem. :)

 

süti beállítások módosítása