Ugrás a tartalomhoz
feb. 13. 2009
Címkék: ikea kurvaélet

Pedig lekopogtam...

Véletlenek márpedig nincsenek.

Szavakat sem találtam, pedig a teljes elképedésemmel kapcsolatos teljes gondolatkör  fénysebességgel megfogalmazódott bennem, ott villódzott ezerrel az agyamban, hogy a BAAAAAAZZ, ilyen NINCS, ez nem lehet igaz!! De csak ültem ott, olyan igazán bután, kezemben a csonka faléccel.

Történt vala, hogy nagy szájjal kommenteltem Zoli egyik posztjába, hogy az IKEA jó, meg az ágyok honnan kezdődnek a svédnél, sőt, még itt is, érted, még itt is megért ez pár sort nekem.

Erre simán eltöröm a GRANKULLA kanapét, amire pedig ugye én - én, nagy IKEA-buzi - beszéltem rá Szeplőst.

Most elmagyarázhatnám, hogy mi hogy meddig, de mivel rákerestem neten, hogy volt-e valakinek hasonló tapasztalata, illetve mi lehetne a problémára a megoldás, találtam egy igazán fasza leírást, bizonyítván, hogy neten aztán tényleg minden fenn van:

http://eletmod.transindex.ro/?cikk=8032

Szerencse az egészben annyi, hogy mi egyszerűen csak alvás-döglés-valamint általános és egyetemes örömszerzés hármasára használjuk a kanapét, ergo a kizárólgaos kihajtogatott állapotában azért csak eloszlik a terhelés, és csak az egyik keresztléc utolsó tizenöt centije tört le. Én azért csak a ragasztással próbálkozom először.

Hááát, mit mondjak? Így múlik a világ dicsősége és hasonlók. És persze megint tanított az ÉLET egy picinykét. Ez van. :)

süti beállítások módosítása