Ugrás a tartalomhoz
sze. 13. 2010
Címkék: munka szeplős

Interjú

Szeplős este fél hattól interjún van.

Csinos ing, nadrágfelvarrás, új cipő, egész napos izgulás, nem odafigyelés, izzadás, vécére járás, nem evés, cigarettamorzsolás, feszültégkiengedő sóhajok,  nem telik az idő, sehogy sem telik az az idő.

Én csak írni tudtam neki sablonos és nevettetős dolgokat, amiktől jobban érzi magát, de mindvégig az volt bennem, ami mindig ilyen alkalmakkor, hogy vannak dolgok, amiket egyedül kell végigcsinálni. Együtt élsz, egyedül halsz. A legrémisztőbb dolgokban -  kísérjenek bár ameddig tudnak - végül egyedül kell helytállni. Vizsgák, interjúk, megmérettetések, betegségek, halál. Hála istennek egy normálisabb életben azért viszonylag ritkán jönnek szembe ezek az események.

Amikor ide felvettek 2005 októberében, végül a ködös, párás Várban sétálgattam el az időt (New Jersey, öltöny, ingvasalás, vonat, metró, mekivécé, hasmenés, hónaljtörlés, láncdohányzás, Vár) hogy valahogy megnyugodjak. De ide sem vettek volna fel, ha nem lett volna ijesztően amatőr a felvételi a cég tapasztalansága miatt.

Nem tudom magamat eladni. Feszült, zárkózott vagyok, tárgyilagos, a kelleténél halkabb, nem építek fel hidat magam és a másik között. Síkit rólam a kín, hogy színjátéknak tartom az egészet, amiben egy igaz szó nem hangzik el.

Hol látja magát öt év múlva? Szabadon baszki, egy hajón, alig felöltözve és elképzelhetetlenül távol ettől az egész kibaszott irodistavilágtól, ahol ha eszembe jut ez az egész bohóckodás csak belecsulázok egyet a tengerbe.

Milyen rossz tulajdonságai vannak? Kislány, csak azok vannak, sőt igazából és ráadásul semmihez nem értek igazán. Az a rossz tulajdonságom, hogy kurvára leszarom az egészet.

Miért pont hozzánk szeretne jönni? Fingom nincs, nem is akarok, de remélem jó pénzt adtok és nem kell munkanélküliként tengődnöm teljes létbizonytalanságban életem hátralevő részében.

Nem az én világom. Nem az enyém. 

Szeplős mosolyog - mint minden más normális ember; beszélget, szembe néz, őszinte, nyílt és komolyan veszi a dolgokat. Akar. Ha ide nem, akkor máshova fel fogják venni, de szerintem nyitott kapukat dönget éppen.

Én meg elmegyek edzeni.

süti beállítások módosítása