Ugrás a tartalomhoz
jan. 16. 2011
Címkék: másnap albérlet

Megjöttem

Minden tele van ikeás kék szatyrokkal, pizzát eszem és egyből belőttem a netet. Klasszikus.

Az már sokkal kevésbé, hogy természetesen iszonyatosan berúgtam tegnap is. A másnapos költözés azt hiszem egy kiváló büntetési forma. Bár bizonyára ma elég sok másnapos és életben maradt fiatal kelt korán, ha elképzelem, hogy hány szülő telefonált rá szarrá ijedve a gyerekére reggel.

Ha felidézem azokat a helyeket, ahol megfordultam és ahol egymáson átpaszírozódva, egymástól befülledve mindenki azon hisztizett, hogy miért engednek be mindenkit, akkor az a csoda, hogy eddig nem nagyon történt ilyesmi...

 

Pizza off, én is off. Most fogom magam és lefekszem életem egyik legnagyobb franciágyára. Átlóban.

Majd jövök.

süti beállítások módosítása