Ugrás a tartalomhoz
okt. 14. 2010

Mert boszorkányok nincsenek, de

Jazz hívott, hogy mostanában együtt utazik vele buszon a közeli kisvárosba. Melóba mennek mindketten, Jazz óradadó valami suliban, ő meg nem. Ő sokáig nagyon kinn volt külföldön, fogalmam sincs, hogy mostanában mit keres Jazzel egy buszon Magyarországon.

Ő az első, vagy talán a második nagy hiba volt. Mármint nem a kezdet, azaz ő, hanem a véget vetés. A felfogás, a nem tudás, az éretlenség, a hiúság, a könnyelműség, a  gyávaság, a nagyképűség. Ezek nem csak pusztán rossz jellemvonások, hanem alkalmanként nagy hibákká állnak össze.

Szerintem utána megátkozott. Illetve hallottam, hogy tulajdonképpen megátkoz, de  egy ultrarealista, közép-európai lakótelepen ilyen dolgok nem léteznek. Az OTP automata, az olcsó sör, a szar meló, a kisszoba, a szombat este, a kisbolt, a drága bérlet az létezik, boszorkányság nem. Pedig. Visszamentem tőle a barátnőmhöz, aki aztán fél évre se rá, kidobott a faszba, és most egy igen fekete úriember felesége, élő példájaként annak, hogy az álmok, ha nagyon akarja az ember, megvalósulhatnak. Valaki még lett holtáiglan leszbikus is utánam, de azt inkább az én számlámra írom, egy férfinak vannak rosszabb periódusai, főleg, ha még félig fiú. Az előbbi hölgy esetében  viszont én megtettem mindent, rappelni viszont nem tudok, remélem a bőrszínben ritmushoz közelebbi kolléga viszont igen, nem csak pusztán szép a színe. És ez nem rasszizmus. Legalábbis nem nálam, a hölgynél is csak pozitív értelemben, ha van ilyen.

Aztán nem volt semmim.  Se állásom, se diplomám, se semmi. Aztán addig jelentkezgettem hiába, míg egyszer találkozót nem kértem tőle, elkapva őt egy pubban. Másnap eljött, én a lehető legkevésbé nevetséges módon azt kértem tőle, hogy vegye le az áktot rólam. Hogyne nevetett volna ki, azt mondta, azt csak a pillanat hevében mondta, hogy mit kíván nekem, már rég megbocsátott, továbblépett és ugye egyébként sem gondoltam komolyan ezt az egészet?

Másnap felvettek a multihoz. Onnan hét hónapra megismertem Őt.

Jazz telefonja felkavart. Nem sok hibát tartok számon, de őt igen. Másnap megnéztem facebookon. Ott volt, azzal a teljesen előnytelen barna hajjal, ami most már állítólag szőke. Kis kép, semmi infó. Aztán, ahogy emésztgettem a semmit, beesett a bal felső sarokban egy "1"-es a friend requestnél.

Igen.

Annyira egyértelmű volt, hogy ő volt az. Bejelölt, vagy hogy mondják ezt a nagy tesónál. Annyira egyértelmű volt, hogy meg se kellett volna ijednem, de úgy vettem el a kezemet a billentyűzettől, mintha égetett volna. Ezt csak ő tudja, akarva, vagy akaratlan, de ez mással elő nem fordulhatna.

Elképesztő nő, zsigerileg veszélyes. Gyönyörű ember.

 

süti beállítások módosítása