Ugrás a tartalomhoz
okt. 05. 2010
Címkék: blog beteg

Hangyaháború és monószkóp

Meghúzódott a hátam, amivel most abban a tipikus betegség-stádiumban vagyok, hogy éppen észrevettem, hogy ebből lassan rendszer lesz, tehát valami nem okés, el kellene menni dokihoz vele, hogy mifaszezmáááár?

Az új iroda légkondija pont a jobb kézfejemre fújja a levegőt,ha olyanja van, és mert tegnap olyanja volt, tegnap estére már nem éreztem a kezemből semmit, azaz mára nem annyira esik jól gépelni. Közröhej lesz, ha öt év irodapatkánykodás után most lesz ínhüvelygyulladásom. Olyan van, hogy csak megfázott kicsit a kezem?

Azaz ma nem lesz blog, remélem holnap igen, de az sem biztos. És itt már megint fáj. Eh. Ássatok gödröt.

De azt még bekopizom, amit még reggel írtam reggel, hogy:

Páros belépőt nyertem a pálinkafesztre.

Szokás szerint nem promotáltam agyon magam, pedig persze ez is olyan valóvilágosan működött, hogy szavazz rá te magad, meg az összes barátod, és hozzatok létre legalább még egy fake-profilt, és azzal is, akkor talán nyerni fogsz:

Hogy lesz ebből lájkcunami?

Oszd meg a posztod a Facebookon! Lájkoltasd a barátaiddal. Ha szerencséd van, a barátaid barátait is eléred így, aztán a horizontális tartalom-újramegosztás teszi a dolgát és növeli a nyerési esélyeidet. Saját blogod közönsége is feltornázhatja a lájkokat, náluk jobban biztosan nem gondolja senki, hogy te érdemled meg a győzelmet. Talán csak édesanyád. Szólj neki is!)

Anyámat mindenképpen kihagytam volna a buliból, sőt, még így is azzal fárasztom őket, hogy lehetne elkerülni, hogy a belépő átvételekor bemondják hangosba, hogy ez a pöcs itt a harmincblogos, ha esetleg olyasvalakivel mennék el, aki szeplős. Na mindegy, ez még alakul.

A facebook meg olyan dolog, hogy nagy nehezen aláadtam a pózból, hogy én nem vagyok fenn, csak kicsit, kép és barátok nélkül. Feltettem az egyetlen vállalható, de még kellően ijesztő képemet, tettem egy kommentet és máris odatartott arccal rohantam bele az első pár beszólásba. A kép miatt jogos, a hozzászólással meg azt hiszem úgy vagyok, hogy már majdnem hozzászoktam, hogy én egy meglepően széles körben utált ember vagyok. Saját megnyugatásomra közölöm, hogy erről szerintem csak felerészben tehetek és legfeljebb háromnegyedik vagyok hajlandó elmenni, a többit a másokra kenem.

Nade: a hat darabból álló lájkcunami is elég volt, hogy belépőt nyerjek, ezt köszönöm nektek, úgy sejtem innen klikkoltakok páran. Iszom az egészségetekre majd, lehetőleg zölddiópáleszt, ígérem!

süti beállítások módosítása