Ugrás a tartalomhoz
júl. 26. 2010
Címkék: blog

Open

Köszönöm mindenkinek.

Lehet, kicsit fontoskodós túllihegésnek tűnik, hogy körkérdést csináltam ebből a moderálós témából - és még most is posztot csinálok egy témazárónak induló kommentből -, de komolyan nem állapot, hogy minden alkalommal külön le kell csekkolni, hogy írt-e valaki, majd beengedni. Ehhez én végzetesen lusta vagyok, ugyanis bevallottan kommentfüggőségben szenvedek - ennél nagyobb jutalom és jobb visszajelzés kevés van - és hajlamos vagyok kényszercselekvésig fajulólag ötpercenként a mailboxomat lesni, hogy van-e vmi üzenet a nagyvilágból, de ez már ezen a szinten nagyon megterheli a balegérklikkelésben részt vevő ujjperceimet. Nem bírom.

Másképpen, máshonnan: én egyrészt még mindig gyanakszom, hogy létezik (még) vmi bloggeretika, amiről engem senki nem világosított fel (pl. a moderáció ki-be kapcsolgatásáról való állásfoglalás), másrészt ugyan nagyon szívesen és rendszeresen elhalok a saját sikeremtől, de ugyanakkor azonnal jön a kontrollkopogtatás az ajtómon: azért erősen küszöb alatt mozgok ahhoz, hogy a spamektől és jogos és jogtalan, de mindenképpen illetéktelen beszólásoktól féljek. Eddig sem érkeztek, ha igen, akkor kiszámíthatóan érkeztek: amikor az index kidugta a periszkópomat. Tehát eddig megelőzhetőek és írthatóak voltak - ha voltak.

A kábé másfél éves blogtörténelmem alapján valahol felesleges a moderálás, valahol meg időnként kelleni fog - remélhetőleg. Ha meg nem, akkor egyáltalán nem fog kelleni.

Ha mindez nem így fog működni és nagyon meg fogok lepődni, akkor úgyis visszateszem. És ez amúgy nem volt előre eldöntött kérdés, tehát köszönöm még egyszer.

 

süti beállítások módosítása