Hogy ne csak konzervet toljak, meg, hogy mutassam, hogy hat már a mindennapok valósága, magyar lesz újra a felszegett állú bolygóhollandi:
Az vajon milyen kibaszott menetrend alapján történik, hogy ha az ember a XI. ker mélyéről a Fehérvári úti kötöttpályán akar (és tud) Észak-Budára eljutni, akkor végig kell nézni két darab 47-es villamos, egy darab 18-as villamos, majd még egy darab 47-es villamos eldülöngélését?? És, hogy súlyosbítsam azt, ami már amúgy is: a negyedikre felszálltunk. Hát mi az anyámfasza van azzal a szájbakúrt 41-es villamossal? És miért van az, hogy a Batthyány téren egyszerre indul el a 160-as meg a 86-os, miért kell egymás seggében közlekedniük, miért előttem kell MIND A KETTŐNEK elmennie??
És miért van az, hogy a hölgy nem tud venni a Gellért téri automatánál vonaljegyet, mert az elnyeli a pénzt, viszont nem ad semmit? És miért nincs kiírva, hogy "ROSSZ"?? És miért jönnek az ellenőrök aztán, és főleg ez után, mint a hiénák, leszedni a budai Duna-parton közlekedő turistákat??
Miért, miért vagy ekkora fosadék még mindig, te nagyon fosadék BKV, miért nem elég, hogy ostoroznak, szidnak, írnak rólad megállás nélkül, miért nem látunk legalább valami reményre okot adó kis változást??
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fck 2010.07.15. 16:46:26
Volt a hvg-n - nem találom - egy képgaléria a metró szerelőiről/takarítóiról stb. Durva volt nézni, hogy míg ők és sokszáz kollegájuk 20 éve minimálbéren dogozik, a milliárdok tűnögetnek.
Ja, az utazásos posztok is tökjók csak annyira rácsodálkozósak, hogy oda nem is tudok mit kommentelni. Csak el ne fogyjanak:)