Ugrás a tartalomhoz
jún. 07. 2010

A matekon múlik minden

A matek az egy kemény dolog, többek között azért, mert, nem túl szimpatikus módon, mindig igaza van. Olyan, mint anyám, vagy mint a Mussolini reinkarnációjaként működő olasz főnököm.

 

A hétvége arra volt jó, hogy két egyenletet bizonyítsunk:

4 pálinka+ 3 sör + 1 én = 1 epic fail

Jazz egy büdös nagy tróger, mert amikor irányba raktak nagy nehezen, Szeplőstől elköszönve azt mondta, hogy nagyon-nagyon sajnálja, és nem ezt akarta, de én tudom, hogy igen, és ő hibás, és amúgy is, akkor már elég késő volt, olyan részeg voltam, mint a segg és ez az állapot kitartott egészen másnap délelőttig. Ehhez képest Jazz másnap reggel már tanított, és most már csak az a kérdés, hogy mi a fasznak iszom? Ha iszok egyet, akkor az az egy miért nem elég? Miért nincs megállás? Meglehetősen nagy győzelemnek tartanám, ha ezt az elementáris erejű, szétfeszítő, újra és újra (hasonló formában) kisülő belső feszkót valami egészen más, egészségesebb és fájdalommentesebb formában tudnám kiadni magamból.

A szombat este valami egészen elképesztően olyan lett, amire egy időben azt hiszem azt mondták, hogy lounge-os. New Jersey belvárosának egyik legszebb belső kertje, enyhe fröccsök, jazz duruzsol a háttérben, a burkolat régi téglái között gaz és konyhakerti fűszernövények kandikálnak fölfelé. Az egyik korlátnál valami leselejtezett indiai porcelánelefántot tettek meg kövirózsák kaspójának. Lugasok, kis gyertyák a régi, kerti asztalokon. Az egész nagyon szándékos, de annyira jó, hogy nem zavar. Tökéletes. Az egyik korhadtabb szék még össze is omlik egy lány alatt: New Jersey mintha megértette volna a nyári romkocsmák ál-, de nagyon is működő romantikáját.

További jó dolgok voltak még:

1. Csillagos ég. Szeplős felnézett, szólt nekem, aztán vagy egy percig óóztunk némán felfele, hogy basssz mik vannak, csillagok!

2. Azt hiszem találkoztam az abszolút vb-lázzal. Ilyenkor minden a fociról szól, főleg, ha megjön közben a nyár: előkerülnek a lasztik, cselek, megy a gyakorlás- még úgy is, ahogy nem is gondolnál rá:

 

A hírek viszont nem jók.

∞ politikai balfaszkodás + ∞ globálmakrókapitalista gazdasági mohóság = 1 válság = szar forint = nekünk nagyon drága benzin Európában

Jazz szerint tizenhat napra nem lesz elég a félretett pénz, még a tavalyinál is szarabb a pénzünk, és kurva drága benzin egész Európában. Ez utóbbit már Nyomozó mondta, ő ösztönösen egyből rámatekolt a kilométerekre, meg az európai benzinárakra. Nem állunk jól. Én még mindig azt mondom, hogy kiderül, azért sem fogok rágörcsölni a nyaralásra. Vettünk mindenféle szivargyújtós csodát telefonokhoz, elemekhez, meg a reggeli kávémhoz. Sajnos bementünk budaörsi Mountexbe, ezt még valahogy túléltem, de többet nem merek odamenni. Az ott az ördög karácsonya, csábít, csillog és minden mozog, kütyülődik, és profi és meg van magyarázva és kegyetlenül túl van árazva. Az ottani cuccokhoz képest a Tesco 2500 forintba kerülő usb-ről, 220-ról, szivargyújtóról IS működő töltője négy darab 2000 mAH elemmel maga az abszolút olcsóság. 

 

Vasárnap. Strand. Fürödtem. Én. Utána nem éreztem semmit.

A nyár itt van, ezt csak a vizek nem tudják: áradnak és picsa hidegek.

 

 

 

süti beállítások módosítása