Ugrás a tartalomhoz
máj. 13. 2010
Címkék: blog

Blogerdő

Imádom ezeket a nagy véletleneket, meg összefüggéseket meg (le)nyomozásokat.

Az van, hogy mohán keresztül közvetve átjutottam nesztelencsigára, amely blog szarráolvasása közben jöttem rá, hogy Lucia ismeri Isoldét, akit én (is) olvasok, de egyébként Lucia (is) egy meglehetősen olvasott blogger és rájöttem, hogy a freeblogban is van élet, sőt mit több, saját oldala is van. Ami megdöbbentett az az volt, hogy Lucia egyedülálló lett. Azért döbbentett meg, mert magamat döbbentettem meg azzal, hogy imádomagyerekem-blogot olvasok - hiszen ez van belinkelve mohánál, de annyi humor volt benne, hogy ragasztólag hatott, és elkezdtem kiolvasni, mert imádom, ha egy igazán jó blogra akadok. Szóval az elején még volt a fiú, aki kiválóan fogadta a terhesség hírét, aztán a végére lett Muci apja, és hát már megint az első másodpercben legyártottam magamnak előre más tejfelhappy életét, aztán megint kiderült, hogy lófaszt.

Valahol itt tartok. Brazilok, ti meg csomagoljatok, húzzatok haza, vagy figyeljetek, tanuljatok, mert sehol nem vagytok.

süti beállítások módosítása