Ugrás a tartalomhoz
már. 18. 2010

Idén a tavasz

autóporszivózásnál előbukkanó kőművesdekoltázsok képében jött el. Annyian voltak, hogy  nem találtam helyet a kocsimosó előtt és sajnos volt időm nézelődni. Majd jött egy eddig soha nem látott méretű Buick Escalade, benne egy feltűnően gyönyörű nő, és a seggekből egyből arcok lettek... Pedig nem kellett volna csodálkoznom ezen a benga nagy SUVon, hiszen New Jersey-ben vagyok éppen.

A tavasz az, amikor a naptól csillogó vörös ördögben, lehúzott ablaknál megszólal a Goldfrapptol a Rocket, és én egyből Michael J. Fox vagyok 1985-ben, rágózva vigyorgok kifele New Jersey külterületeire. Oo-oo-ooh, I got a rocket! (Meg ne szólaljon senki, tudom)

 

 

Hogy egy kicsit azert kemenyebbre váltsunk, de a száguldásban lassulás ne essék betettem meg a Air France-tól a June Eveningset. Az odavagott nagyon.

 

süti beállítások módosítása