Ugrás a tartalomhoz
feb. 24. 2010
Címkék: könyv bookline

Barna Dániel, a leghíresebb magyar

Kaptam egy nagyon személyes kedvezményt, egy kupont a bookline-tól, és bevallom kicsit meg is lepődtem. Na nem attól, hogy ilyen rettenet konkrétan nekem szóló kedvezményt kaptam, hanem attól az intormációtól, amit indirekt módon a kupon tartalmaz:

 

 

Nnna, nekem eddig Dan Brown se nem  magyar, se nem szép irodalom nem volt, de  így nyilvánvalóvá vált, hogy vannak, akik ezt másképpen gondolják.

Már látom magam előtt, ahogy lecsap a témára a bulvármédia A TV2 Napló teljes stábja az USÁ-ba utazik,  a Blikk és a Bors pedig meginterjúvolja Leslie L. Lawrence valamint Vavyan Fable szintén szépirodalmárokat, hovatovább tucatnyi szakértő fogja vallani, hogy Dánielnek (csak így, hiszen a mi fiunk) egészen karakteres magyar feje van, ezt genetikailag ránézésre látni, sőt, családfakutatók szállítanak két napon belül megdönthetetlen bizonyítékokat Barna úr származására, miszerint az 1848-as szabadságharc alatt amerikai segítségért  kiküldött titkos ezredes ragadt odakint az időközbeni fegyverletétel miatt.

Na. Mr. Brown, EZ AZ összesküvés-elmélet, nem az, hogy Jézus családos ember volt, azt mindenki tudta, legfeljebb nem beszéltünk róla a kocsmában, voltak jobb pletykáink.

Te viszont lebuktál.

 

süti beállítások módosítása