Ugrás a tartalomhoz
feb. 01. 2010
Címkék: munka tavasznyár

Mondjuk egy metroszexuális február?

Szeretem ezeket a február elsejei hétfőket, amikor tulajdonképpen vagyok én, aki delegál (kultúrált elnevezése annak a szituációnak, hogy a tökömnek sincs kedve dolgozni, és van aki megcsinálja helyettem) vannak az újonnan kinevezett "középvezetők", akiknek delegáltam, és az egyetlen feladattal kapcsolatban, amit megtartottam magamnak, annyit ír a másik oldalon lévő ügyfél, hogy "ich schau mal", majd eltűnik egy órára. Illetve eltűnt egy órája.

Ilyenkor nincs más dolgom, mint szurkolni a napnak, és elhinni azt, hogy pusztán akaratommal közelebb tudom vinni a bolygót hozzá, és, hogy ezáltal nem lesz igaz a köpönyeg.hun még tegnap CAPSLOCKnyi kiabálással közétett fenyegetés, miszerint MARAD A KEMÉNY TÉL. Igaz, most ránéztem újra az oldalra és hétvégére már azt írja, hogy "A folytatás további enyhülést tartogat..."

Hát így működik ez.


De működjön is, mert szerintem mostanra nincs olyan ember akinek ne lenne elege  a hidegből, és, hogy úgy igaziból kibasszon velünk, most kezdett csak igazán tél lenni. És most, hogy február van, már az arcom sem kenhetem be minden reggel Szeplős atomhidratáló krémjével, pedig kellene, mert mostanra már nagyon betett neki ez a hűvös idő. Száraz, hámlik lefele, meg ezerféleképpen baja van.
Lehet, február a metroszexuális hónapom lesz.


 

süti beállítások módosítása