Ugrás a tartalomhoz
okt. 02. 2009

Fejfájás, koleszterin, hétvége, masszázs

Fejfájás. Rohadtul utálom. Hetente akár töbször is van, mert az alap, hogy nem ikszszáz emberre tervezték ezt a kinyithatatlan ablakos, nemlégkondis kócerájt. Ehhez hozzájön a melóban bekapkodott stressz meg frusztráció, mert benne vagyok nyakig, nem tudom nem teljes mellszélességgel bevetni magam. A végén sokszor egyszerűen zsong a fejem a géptől, néha előkerül a Visine is esténként. Néha nem tudok időben kajálni, néha túl sokat eszem ilyenkor egyszerre és alapvetően rohadtul kávéfüggő vagyok. Ha kimarad, csúszik, akkor game over.

 

Ma már benyeltem egy mihaszna quarelint (a háeres kapcsolatok fontosságát nem tudom eléggé hangsúlyozni. Azoknak a csajoknak egyszerűen mindenük van,  és nem csak a mindennapi drogokról beszélek, hanem akár hónapvégi nyomtatópapírról vagy alkoholos vagy táblaképes filctollakról is!), de szerintem placebo volt, mert nem hatott, nekem meg tényleg fájt a fejem. Levegő, napsütés, kóla, kávé, levegő, ebéd kombó sem segített: visszajöttem és fáj tovább. Most itthagyom a süllyedő hajót, beülök a Twingomba, és elmegyek Nyomozóhoz, hogy megbeszéjük, hogy milyen szar egy vidéki elvált zsaru élete. Majd ezt megunom, próbálok valami pozitív életszemléletet belverni a fejébe, később és közben nagyon berúgunk.

 

Amúgy ma reggel vérvétellel indítottam, mert ha kicsit is jogosan akarok haragudni apáinkra, kénytelen vagyok elmenni. Kb. másfél-két éve valami horrorisztikus értékeket kaptam, mikor a doki úgy ránézésre kért egy ápernégyesnyi adatot a véremből meg a pisimből. Ami rubrikát talált azt beikszelte. Így lettem 28-29 évesen koleszterines, meg majdnem cukorbeteg, de kiderült, hogy az csak az előző esti Sangria volt –legalábbis a második eredményem teljesen korrektre sikerült. Elég szerintem a koleszterin is. Kaptam gyógyszert, az ismertetőben csak háromszor-négyszer akadtam bele a „máj” szóba. Ekkor gondoltam, hogy jó lenne inkább  természetgyógyászos valamit szedni, így kaptam anyától egy 500 db-os őrölt kendervalamit, ami a nyugisabb fajta kenderből készült és állítólag elég jó hatással van többek között a koleszterinre is. Nem tudom, mert megmaradt a fele és többet nem mentem a dokimhoz se. Egy ideig minden omega3-as volt a hűtőben- még a tojás is -, de aztán úgy gondoltam, hogy sokkal nagyobb gondjaim vannak és hagytam fenébe az egészet.

Hát most újrakezdem.

 

Szeplőst pedig keddre bejelentettem Sophie-hoz, mert ő se áll jobban fejfájás és leharcoltság tekintetében, remélem ő is úgy jön ki, ahogy Zoli onnan, és akkor nagyon megérte. Plusz kb. egy éve tűr engem, és a kezdetek milyensége miatt nem nagyon hozzuk az ünneplősdit szóba, de akárhogy is volt, az biztos, hogy elég szart kapott és kap tőlem, valami jelzés csak kellene, hogy köszönömhogyvagy és hihetetlenvagy. Ő volt régebben masszázson és azóta is zengi, hogy „óóó” meg „áááá”, én meg egyszer lettem volna Miskolctapolcán, de elbaszták a papírt/bejelentkezést, tehát az ember 15 perc alatt végigment rajtam, ergo semmit nem tudok a erről a témáról sem.

Szeplős 42-45 kilójával nem sokat kell harcolni, nem kell agyongyúrni, szerintem pont jó lesz.

 

És egy nagyon jó hétvégét mindenkinek, aki erre jár, én mentem.

 

 

 

 

süti beállítások módosítása