Ugrás a tartalomhoz
sze. 09. 2009
Címkék: beteg szeplős

Lenkei or not

Ha most úgy kezdem, hogy a dolog úgy kezdődött, hogy nem szeretem, ha térítenek, akkor teljesen félreviszek mindenkit, mert én természetesen NEM TUDTAM, hogy Lenkei doktor úr szcientológus. Sőt, arról sem tudtam, hogy a szcientológiában létezik egy nem  elhanyagolható mértékű egészségmánia, és egyáltalán: Tom Cruise-on kívül semmit nem tudok róluk. Sőt, hogy legalább ma azt valljam, amit tegnap: nem is érdekel, hogy most Lenkei mit vall, csak jó legyen a cucc.

Az, hogy nem szeretem, hogy térítenek, arra vonatkozik, hogy Szeplős és én mostanában csak esünk-kelünk, ha "ilyen" fos kis betegségekről van szó. Először volt a wc-re rohangálós történet még bőven nyár derekán, majd már nem is tudom, hogy ki, de kapott egy torokgyuszit. Aztán azóta tulajdonképpen, ahogy gyógyul az egyikünk, úgy esik vissza a másik. Olyan igazi fasza kis pinpong mérkőzés ez, a Candida, az labdába sem rúg, kérem szépen.  Én néha még mindig küzdök tüdőre, és tegnap estére Szeplős teljesen audióképtelen lett. Újra. Hársfa, méz, vitamin, Strepfen, kutyafasza, kurvára unalmas már mindegyikőnknek.

Valamit okozni kellene már. Nem tudom, hogy mitől vagyunk ennyire táposak (Appppa, nagyon szerette ezt mondani rám, én voltam az ő nyüszöge, tápos fia, a városi nyamvadék, aki nem szívta magát soha egészségesre falusi levegővel), a stressz, a napi egy alma hiánya, vagy tényleg csak a város teszi, de valamit okozni kellene.

És innen jön a térítés. Anyám évekkel ezelőtt a Béresre esküdött, igaz ő maga soha nem szedte, mert meghozza az étvágyat... De MINDENKI dicsérte. Aztán apának adta a Centrumot, mert az is nagyon jó.
Szeplős volt barátjának anyukája Calivita termékekkel tömte a fiatal szervezeteket. A mai napig ott kukkol vagy 6 ilyen doboz Szeplős territóriumában (értsd: számomra megfejthetetlen rendeltetésű kütymürök, katymagok, dolgok, izék  és (rosszabb reggeleken) baszok halmaza)
Most Lenkein van a sor. Szeplős húga  és anyuja a Lenkeire esküszik. Nekem meg itt telt be a pohár, hogy most akkor Lenkeit fogunk venni, mert most ő a tutti?

Nekem ez inkább félinformációk alapján való kapkodás, belekapás, semmint egy felelősségteljes döntés. Tehát netre fel és kezdődhet az infókra való vadászat. Ekkor jött a szcientológia. Jó, ez miért fontos? Ja, hogy ez vallás módszeresen túladagoltatja a hívőket? Akkor mi is van a Lenkei alapcsomagban? Úgy kezdődik, hogy 1000 mg C-vitamin. Erre mondta nekem azt a gyógyszertáros, hogy ebből lesz a vesekő.
Most akkor mi van?

Nem az, hogy el sem gondolkodom sima gyümölcsevésen, de igazából én eddig se gondoltam, hogy keveset juttatnánk be a szervezetbe. Télen pl. iszonyat sok grapefruitot csavartunk, szerettük az ananászt, imádom a savanyú káposztát és folyamatosan rá vagyok kattanva a kápia paprikára. Az íz nélküli paradicsom gondolom nem számít.

A nyári zöldség jó barát, és sokszor akarok(!) és eszem  valami fáin salátát, de nem, nem veszünk minden nap áfonyát és ribizlit, meg mit tudom én mit. Nem is fogunk.



Tehát úgy gondolom, hogy kellene valami mellékeset szedni, legalább egy ideig, "kúraszerűen", de úgy érzem, hogy megoldást nem, csak erdőt találtam. Oda bevittek jól, megint.
 

És úgy is Lenkeit fogunk venni a Mammutban, "még ma".
 

süti beállítások módosítása