Ugrás a tartalomhoz
aug. 18. 2009

Megnövekedett forgalma miatt 08.19-ig 25000 Ft hóközi befizetésére kérjük

Csak mert nem akartam erről a nyaralásos posztban írni:

A hülyegyerek, aki összetelefonozta a számlát, bemegy a Vodafone-hoz, hogy részletes számlát kérjen, vagy egyáltalán valahogy rájöjjön, hogy melyik zseniális ötlete vitte csődbe augusztus végén. Ebben csak két probléma van:

- Nem Vodafone voltba megy, hanem csak "szerződéses partnerhez". Most őszintén, ki tudja megkülönböztetni a csuma piros boltot, ahol piros vodafone-os egyenruhában ülnek a legóemberek, attól a csumapiros bolttól, ahol piros vodafone-os egyenruhában ülnek a legóemberek? Én nem.

Azért az utolsó két másodpercben az is kiderül, hogy az sem számít, ha most bemegyek a Mammutba, mert OTT sem fogják megmondani. (Némi "most baszódj meg" ízű elégedettség terül szét a nem vodafone-os hölgyön. - Így múlik a Flórián téri üzlet dicsősége.)

CSAK a 1270-en adnak erről felvilágosítást. DE OTT se fogják látni. (A kegyelemdöfés kegyetlen szájrezdülése.)

Innentől (a 1270-en folytatva) háromszor kérdeztem meg, hogy miért nem megy ez? Hiszen felhívni, sms-t küldeni tudtak. Tehát LÁTJÁK, hogy volt valami gebasz.

Mert NEM látják, azért nem megy. Mert lezáratlan számlába SENKI nem lát bele. Jó, de nekem 19-ig ezt ki kell fizetnem.

HA NEM TUDOM PONTOSAN, HOGY MIRE, AKKOR MILYEN ALAPON FIZESSEK ÉN BÁRKINEK IS BÁRMENNYI PÉNZT? AZÉRT MERT MONDJA?

Ezt meg is kérdeztem, hogy vajon ő kifizetne-e pusztán felszólításra, bármilyen papír, számok, vagy bármi kurvaannya nélkül 25000 Ft-ot (bizonyítékokról itt nem is beszélünk), mert én soha életemben nem tettem ilyet, és nem most szeretném elkezdeni.

Megértik. Ez jól esett, csak előrébb nem voltam vele. Innentől jön a robotmód, tudtam jól, tehát felesleges erőltetni. Nem a végpontot kell szidni, ezt mindig a legújabbkori intellegencia mércéjének tartottam. Megegyeztünk abban, hogy akkor legfeljebb kártyatiltás, egyirányúsítás, és, ha megkapom a számlát, akkor jön a következő rund.

Aztán eszembe jutott, hogy a visszakapcsolás is pénzbe kerül, persze ezt nem mondták, hogy hülyegyerek, figyelj már...

Újratelefonálás. Igen, 2600 Ft. Kiderül még az is, hogy 1800 Ft/Mb a tarifa, ha a térkép mégis szedett adatot a netről.

És ennyi volt a hülyegyerek, a kisember hősies szánalmas, pohárvizes harca. A plusz 2600 Ft térdre kényszerített. Befizettem bemondásra, rohadjanak meg. Játszanak velem, és lófaszt sem számítok, lófaszt sem számít az a hat év problémamentesség, amit lenyomtam már velük. Annyira kibaszott módon tipikus magyar szolgáltatós sztori. Ejj. Tudom, hogy nem lenne ez egy 5-ös homárfaktor, de nekem fáj.

 

 

süti beállítások módosítása