Ugrás a tartalomhoz
jún. 18. 2009

ex-twingo visszatér

Csak, hogy megosszam, mennyit dolgoztam a múltam magam mögött hagyásán és a jelenr,  illetve a jövőre való fokuszáláson:

Az a rohadék Bütyök, az a drága, fekete, gyönyörű Twingo ott áll legalább két hete a Filatori-gát utáni Auchan parkolójában.

Egyszerűen nem térek napirendre felette, hogy ennyire szánalmasan kicsi ez a nyomoronc város. Szeplőssel arra tekerünk mostanában minden héten, fel a Rómaira. Az egyik alkalommal egyszer csak kiszúrtam, hogy ott áll. Nem is tudom, miért mondtam el neki, önkéntelen volt azt hiszem, annyira meglepődtem. Persze csoda jó hangulatú lett egyből a túra.

Azóta láttuk kétszer, és ma nem  bíram tovább, elmentem megnézni egyedül. Ott van. Ott áll a parkoló legvégén, lehet, hogy nem is az Auchanhoz van köze, hanem a bevásárlóközpont mögötti cégparkhoz.

Kicsit poros. Van benn egy bólogató kutya, mert a csodavidámfickónak francibulldog-függősége van. Meg NANÁ, hogy tett bele hátra két hangszorót. Hol van már az én kezem nyoma... Hát a bal oldali visszapillantón. Ott van még mindig a horvátországi sérülés, mert olyan faszán vezettem a kiskocsit a szerpentinen...

Hogy még együtt vannak-e? Nem tudom, csak hetente párszor szoktam rájuknézni sutyiban wiwen.

Óbasszvan, az.

De dolgozom keményen.

 

 

süti beállítások módosítása