Ugrás a tartalomhoz
dec. 30. 2010

"Be vagyok élesítve, a kurva anyád"

Na most ha már komolyan ennyi pénz, energia és akarat összegyűlt egy helyen, akkor a NMHH helyében vettem volna a fáradságot, időt, mindenféle erőforrást, és sokkal jobban meggondoltam volna, hogy kiből csinálok jelképet, mert úgy gondolom Ice-T nem volt a legjobb választás. Sőt, elég nagy öngólnak tartom.

Ha már a kiskorúakat féltjük, akkor mondjuk sokkal jobb lett volna egy országos rádióból kiszűrni, mit tudom én, mondjuk Jackot, mert az mégiscsak sokkal jobban festene, ha majd esetleg ilyen sajtó-, szólásszabadságot, meg minden ilyen amerikai  és francia, nyugati marhaságot féltő tüntetők azt skandálnák majd, hogy híííldövörld, minthogy itszonmadafaka. A híldövörld még graffitiben is sokkal jobban néz ki.

Ja és persze az a minimum, hogy itt is be legyen ágyazva a videó. Szerintem legközelebb a youtube-ot kellene feltolni, mi a fasznak pöcsölni itt a Tilossal?

 

süti beállítások módosítása