Ugrás a tartalomhoz
jan. 02. 2010
Címkék: munka hétvége

Skandináv nagytotál

Január másodika van, innen bentről, a multitól nézem a napnak is alig nevezhető nap egyetlen hangadóját, a szelet, és nem, egyszerűen nem érzem, hogy most ÚJ van és 2010 van, mert:

-nem kaptam még abból az újfajta fizetésből egyet se.
-nem tankoltam még.
-még egyszer sem rontottam el a dátumozást, mert nagyon odafigyelek még, de majd elkezdek rutinolni, vagy kurva sok meló szakad rám egyszerre, és akkor olyan szép 2009eket fogok írni, gépelni, hogy öröm lesz nézni.
-nem fogadtam meg semmit és nem fogadtam semmire szilveszterkor, hogy most ahhoz képest kellene (máshogy) élnem.
-január van, ilyenkor normális ember nem érez semmit a nihilen kívül.


Azt hiszem kezdem megérteni a skandináv művészfilmeseket.

süti beállítások módosítása