Ugrás a tartalomhoz
okt. 21. 2009

Tea és flóráskenyér Gattaca-módra

Nagy hiba volt orvoshoz menni, erről is az engem állítólag szerető emberek tehetnek, akik önmagukat együtt, álszent módon a családomnak nevezik magukat. Nem is tudom minek tartom őket, ilyen rossz tanácsokat az ellenségeim kellene, hogy adjanak.

Több mint két hét elteltével vettem csak erőt magamon, hogy meghallgassam a dokimtól az ítéletet. Koleszterin atom magas, hugysav és májenzim elég magas.

De HONNAN, MIÉRT?!

Nem főzünk zsírral, mióta a szárnyasokat szentté avatták, szinte csak csirkepulykát eszem, azt is kb. minden harmadik nap, mert alapvetően zöldség és szendvicsfüggő vagyok.

Tehát zsír, húsfehérje off. 

           

 

A sajt viszont az emberiség legnagyobb találmánya. Lecsapolsz bármilyen csöccsel rendelkező állatot, hogy Mr. Freud elégedett legyen a sírjában, a végeredményt mindenféle, önmagától teljesen idegen anyagokkal kevered, romlásig tárolod/eldugod a lehető legbizarabb és legpervezebb helyeken és akkor pont mielőtt elkezd mászni, megeszed.  NEM. A sajtokat nem tudom feladni!!

Most, ennyi év elteltével, mikor végre ott vagyok, hogy oly sok 399 Ft plusz betétdíjas Tesco selection után múlt hónapban megittam végre egy Takler Triót a Corából és végre talán meg mernék látogatni egy Bortársaság-boltot, hogy eszméletlen pénzt költsek egyetlen üveg Bussayra, meg egyáltalán, mikor ott  vagyok, hogy felfedezzem a titokban engem mindig izgató borokat, azt mondjátok, hogy "hagyjam el az alkoholt?" ÉN?! Hát én egy multinál dolgozom, idegörlő napi minimum nyolc órát, én ne igyak semmit, ha hazaérek este??? Ezt nem gondolhatjátok komolyan.

Eleve tőletek, valamelyikőtől örököltem a koleszterint, a hosszú éveket tönkretevő, hülye csajozósbulizós ösztöneimet, az alkoholizmusra és hízásra való hajlamot, és ezek szerint még köszvényes is lehetek valaki miatt. ÉN az egészben ártatlan vagyok, AZ BIZTOS, én ott se voltam.

Szóval ez itt mind bennem van, Gattacában még takarítónak sem vennének fel sehova, és nem elég hogy ezt mind nekem adtátok, még arra is kértek, hogy szarul is érezzem magam, mi?  Egyek margarinos kenyeret paprikával meg igyak teját? Azt, tudjátok mit, meg mikor...!

Ezt nem hiszem el. Megint minden tiszta omega3 lesz. Utálom az omega3-at, szar íze van.

 

(Baszki én most jöttem rá, hogy éppen képeket lopok, a Gattacában még a lépcső is a DNS-t szimbolizálja. Azta.)

 

 

 

süti beállítások módosítása