Ugrás a tartalomhoz
aug. 05. 2009

Mr. Borz. Torkos Borz.

Csak rohanva:

 

Drágó jó autóstársadalom, megérkeztem, rögtön egy jó nagy kiadós deepthroattal. Nem igaz. Többel is.

 

A szalonnak a zöldkártyát sikerült nagyon elfelejtenie. Az üzletkötő felajánlotta, hogy csináltassuk meg egy alternativ helyen, és ő ígér nekem cserébe egy ingyenes olajcserét.

 

Peehersze.

 

Akkor egy órát kellene várni.

 

Várunk.

Ne szóljatok róla senkinek, de előrevettelek benneteket, egy negyedórán belül, akkor ennek meg kell lennie.

 

Háromnegyed óra múlva úgy döntöttünk, hogy tényleg nem szólunk senkinek, mert már nincs kinek.

 

Gyorsan nézzük át akkor az autót, hogy minden úgy van-e, ahogy szeretnéd, sziasztok!

 

…Nem is ellenkeztem, annyira nem, annyira már csak elhúzni akartam onnan, hogy csak New Jersey-ben vettem észre Nyomozóval, hogy két különböző dísztárcsám van a két oldalon. Mert ezek olyanok. Ennyire olyanok.

 

 

De ment szépen a kocsi, nem voltak gyanús zajok, sem kopogások, sem huhogások, nem húzott oldalirányba, de előre nagyon, merthogy volt dinamikus szakasz autópályán, volt nyugis hazafele, nyomkorászás, tapogatás, tudjátok, hát ahogy a hozzá nem értő tesztel. De semmi lófasz.

 

Ezt azért mondom el, mert ennek a fényében elég megdöbbentő volt, amikor felhívott a választott (ismerős ismerősének az ajánlata, lévén, hogy nekem egy szervizes kontaktom sincs, telefonszámgyűjtésbe kezdtem.) szerviz, hogy akkor 150-160-ból meg is állna a mutatvány, mert ez lóg, az lóg, csapágy, és futómű, kutyafasza.

Halló???

Hát Nyomozó Volvoját is megcsinálták 130-ból! Az is öt éves, csak kicsit nagyobb vas ugye , drágább cucceráréval. Még az is megvolt kevesebből. Azt meg egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ENNYIRE hulladék lenne alul az autó.

Na akkor, megint őrült, idegbajos telefonálás, vonulunk vidékre. „Nem hallgattál rám, mondtam, hogy a budapesti szervizek ilyenek!” Jó, leszarom, csak valaki csinálja meg olcsón, hadd menjek már nyaralni!

Plusz, New Jersey-ben a Shellé változott Tesco kúton hagytam a bankkártyám, miután illendően teletankoltam a kislányt.

Merthogy azért közben nevet is kapott. Ez volt AZ EGYIK.

A csajok mindig neveket adnak az autóknak.. :)

 

Ezt persze csak ma vettem észre, hálistennek egy sms sem landolt, hogy éppen most vett valaki  egy cipőt és négy felsőt az Andrássy úton. Nyomozót beizzít, kútra elküld és karhatalmi jogával értemélve kártyát megszereztet.

 

Phhhhűűűű…

 

 

süti beállítások módosítása