Ugrás a tartalomhoz
júl. 30. 2009

Autósblokk

2009.05.04. 17:54: "Lepukkanva, leizzadtan, büdösen mintegy három óra utazás után érkeztünk meg. Az út alatt körülbelül 2226678szor fogadtam meg, hogy holnap venni fogok egy bármilyen autót."
Hát holnap nem akármilyen autót fogok venni. (Lekopogom.) Hanem pontosan olyat, mint egy évvel ezelőtt. Szinte pontosan olyat. Twingót.

 

Csak az fekete volt, alufelnis, és adtak hozzá téli gumit. Ez bordó, esetében 10000 km-rel többet hazudnak lefele, és csak két légzsákja van, viszont olcsóbban kapom meg. Kevésbé néz ki kopottnak, jobban hasít a klímája és egyedül veszem. Márkakereskedésben van, beszámított használtautóként.

Mind a kettőbe öt éves korában szerettem bele, mind a kettő klímás, az erősebbik motor van bennük a félelmetes twingós motorkínálatból (kettő fajta).

Ha most onnan közelíteném meg a dolgot, hogy ez már milyen laza, hallod, hogy ha belehugyoznak a nyaralási terveimbe, akkor simán veszek egy kocsit, szarok én bele - akkor szerintem senki nem hinne nekem.

Csak remélni merem, hogy nem tűnök túl betegesnek, hogy egy évre "rá" újra autót veszek, szintén a horvátországi nyaralás előtt. Illetve, hogy nem tűnik a történet elsietettnek, átgondolatlan húzásnak, stb.

Részemről, mondhatom, remekül meggyőztem magam. Az autó kellett, azt tudom. Írtam róla itt is. Nekem ez fontos dolog. Nem itt Budapesten közlekekedni, soha nem ülnék be reggel a kocsimba, hogy akkor araszoljunk el dolgozni. Nem, az autó nekem utazni kell.  Aztán a nyaralásba is belepiszkoltak rendesen (Jazz már lemondott arról, hogy ő esetleg tudna kocsit szerezni).

Nyilvánvalóan már az első "hát ezt nem hiszem el!" felcsattanás óta ki sem lehetett engem robbantani a net elől, autót néztem megállás nélkül. Túl sok nincs fenn, tavaly nagyobb volt jóval a kínálat, igaz akkor válság sem volt. Ki a tökömnek kellett akkor egy aprócska autó öt literes fogyasztással? Hát a nagyon sokaknak nem. Nekem meg igen. A fogyasztása tényleg zseniális, és nem egy swift, kapott egészen három csillagot is töréstesztre. Belül vidám, egy géniusz tervezte a tologatható, dönthető, összeharmonikázható hátsó üléseket, pont egy olyan költözésről költözésre élő valakinek való mint én. Sokan finnyogják, hogy lábam már a motortérben van, meg csajos, ésatöbbi, de nekem elég. Nincs meg bennem ez a nagy-kasztnit-akarok-magam-körül látens sötétítettablakoskombis pasi indíttatás.

Néztünk amúgy tavaly minden kutyafülét a kategóriában és annak közelében, de a végeredmény mindig az volt, hogy régi swift, vagy régebbi autó olcsóbbért, vagy fiatalabb Twingo. A többi - Polo, Fabia, Corsa, Accent, mittomén -  meg túl van árazva.

Visszatérve: túl sok nincs most fenn a használtautón meg az expresszen, de azért a kevés közül is volt jó ajánlat, már csak újra  el kellett dönteni az arányokat: fiatalabbat drágábbért, vagy picit öregebbet, de akkor nem leszek adósrabszolga.

Hát, három évig az lettem. Na jó, annyira nem vészes, nem fogok májkrémen élni, csak a fizetés előtti két utolsó napon, de azt majd benne eszem meg. (Lófaszt, AZ ÉN kocsimban nem  eszik senki, nem gyújt rá senki, mindenki azt hallgatja amit én akarok és nem tankolok bele Tesco kúton! Van még más ilyen baromság?)

süti beállítások módosítása