Ugrás a tartalomhoz
júl. 11. 2009
Címkék: blog

Blogrejtély

Szerintem minden blogíró kedvence az az oldal (terület, rész, sarok, mialófasz) ahol meg tudja nézni, hogy hányan is látogatják az ő kicsi blogját. (Kevesen. Abból  is legalább egy valaki olyan miatt kukkantott be, amivel - hát mit mondjak -, ha nagyon realistán nézem a dolgokat, akkor nem biztos, hogy szolgálhatok :) ). Itt a blog.hu-n jelesül a "statisztikák" sheet az (ez), más blogüzemeltetőt meg nem ismerek. 

Lehet itt mindent nézni, azonkívül is, hogy hányan és hányszor, a legtöbbjét nem is értem. Én csak elkezdtem írni, hogy ne őrüljek meg egy nagyon szar periódusban, aztán rákaptam. Utána lehetne nézni a dolgoknak és meg is teszem egyszer, de az nem most lesz.

Nade, vissza a statisztikákhoz. Van itt: oldalletöltés, feed, meg Pi (csak utánanéztem,de sokat nem segít az anyaoldal: Page impression, oldalletöltés), és Url-statisztika, és böngészők, és hivatkozók és az, miről most szó lesz - keresőkifejezések. Hogy ki, hogy jut ide, talál rá a harmincra, gondolom én.

Itt azt írja nekem, hogy:

URL: így+tévézünk+mi Pi:1, majd- most figyelj: URL: a+legvastagabb+fasz Pi:2

Azt hiszem át kellene gondolni,, hogy miről és hogyan írok :)

Nade kedves Látogató: mire számítottál, mi a harminc? A kerülete?

Persze ebben a témában sem én találtam fel spanyolviaszt, bőven kismiska üzemmódban nyomom, na. (Rákerestem a "keresőkifejezések"-re és a "blog.hu"-ra a gugliban.) Azt hiszem csipőből megtaláltam izomtibi önmaga halálát is túlélt blogját, mi más jött volna ki, ha nem az ő blogja? :)

Hát itt aztán vannak KERESŐKIFEJEZÉSEK, úgyhogy befogtam, de nagyon.

 

süti beállítások módosítása