Ugrás a tartalomhoz
máj. 07. 2010

Most

az van, hogy a jó időre való tekintettel egész Óbuda "kinn" kajál, ezért a kínaiaknál vettem gyrost. Ők a két nép közti barátság jegyében csalamádét és Erős Pistát tettek bele. A hús, gondolom, az tőlük jött. Megtömték annyira, hogy az egészet csak a parizeres papír tartotta egybe, ez olyan kínai szokás, mármint, hogy mindig túl sokat adnak - a parizeres csomagoló csak egy újabb kedves meglepetés, mert ilyen figyelmesek

Péntek van, hát leültem lábat lógázni az amfiteátrumhoz, és kósza szellők, legyek és kutyalihegések közepette megebédeltem.

Amúgy az Erős Pista kiváló oldószer lévén, ragyogóan alkalmas arra, hogy rég elfelejtett dolgokat hozzon fel tüdőm legmélyebb, leghörgőbb katlanjaiból, 10 perc kedélyesen harákolós sétálás után vissza is értem a multihoz.

Este Jazzel állítólag elmegyünk a Pálinka Fesztiválra, támogatni kell a magyar kultúrát, és én egyből tanultam is valamit, pedig még ott sem vagyok: a kupica az 1,4 cl, legalábbis a spórolásban igen és a tömeges lealjasodásban sokkal kevésbé érdekelt szervezők szerint. Vagy csináljuk, de akkor legalább már kurva drágán.

süti beállítások módosítása