Ugrás a tartalomhoz
máj. 21. 2010
Címkék: kurvaélet

Az én idei söralátétem

Nem, nem kérek bocsánatot, még véletlenül sem, csak azért sikerült öt perc alatt túllennem az egészen, mert miután/miközben nettó 48 órát basztam el a 2008-as bevallásra, elég tapasztalatot gyűjtöttem a 2009-esre.

 

Pont ugyanúgy, mint Aloha, de tényleg, szóról-szóra.

Legalább ennyi haszna volt a vesszőfutásomnak, az áprilisi fizetésem letiltásának, az izzadságszagú rohangálásnak és telefonálásnak, és a múlt szombati másfél órás okmányirodai várakozásnak.

A szombati, hosszabbított nyitvatartású okmányiroda egy gyönyörű állatkert a XIII. kerület mélyén. Sokan vagyunk olyan állatok, akik arra basszák el a szombat délelőttjüket, hogy sorban állnak A Hivatalban. Vannak borjas állatok, vannak kigyúrt állatok, munkás állatok, páros és magányos állatok, idősebb vezérbikák és csordát vezető nőstények, csókos állatok faszkalapok, akik előre mennek a sorban. Sokfajta állat, nagy feszültség, tudjuk, a kutyának mást jelent a farokcsóválás, mint a macskának. Szeplős már az első tíz percben bemondta, hogy itt ma még eszkaláció lesz - lett is, olyan igazi kelet-európai, biztonsági őrös, rendőrrel fenyegetős. Ez van, ha sorszámot húzol, de minek, amikor a korrupció ott kezdődik, hogy az ismerős elédmehet?

Az őr rendet tett, az ablak másik felén ülő állatok behúzták a farkukat és ment minden tovább, az állatvilágban nem ismert sorbanállas szabályai szerint. Csak azt nem értettük, hogy másfél óráig miért nem került sorra egyetlen egy ügyfélkapus várakozó sem? Hívtak rendszámmal, útlevéllel, személyivel, mindennel, de ügyfélkapust, azt egyet sem.

Azért megérte. A keretprogram már lenn volt tavalyról a gépemen, idén nem kellett kutatni, hogy melyik nyomtatvány kell, ott virít a főoldalon, hogy hülyegyerek a 0953-as az, ami neked kell. Mr. 16-os ablak két alázás között azért egy második példányt is kitöltetett velem a 2008-as bevallásról, azt másoltam le pontról-pontra, szóval elvileg nem lesz hiba. Rákattintottam, arra, hogy "kapcsolat az ügyfélkapuval", vagy valami ilyesmi, ott feltöltöttem - és ezúttal nem volt semmi kavarás, egyértelmű volt minden.

Öt perc, nem fájt - csak az, ami ahhoz kellett, hogy eljussak erre a szintre, az APEH-nek jár még a mélytorok, viszont én már profi kurva vagyok, úgy szopok, hogy ne fájjon.

 

Tegnapelőtt az jutott eszembe, hogy ez pont olyan, mint az a BKV ellenőr, akinek az fájt, hogy nincs bérletigazolványom a bérletemhez. Teljesen felszívta magát, hogy nem érvényes, hiába volt az aktuális alatt még tizenhat másik bérlet, hogy én nem csak most fizettem nekik a szaros szolgáltatásukért 9800 forintot, hanem mindig és állandóan, de ez nem elég. Egy apróság hiányzik, AZ A KURVA KIBASZOTT FASZOM BÉRLETIGAZOLVÁNY!

Fizess még légyszi helyszínileg további 6000-et, te lúzer pöcs, mert jól jönne még némi bevétel, látod az utastársak nagy része vagy hajléktalan vagy nagyobb nálam. Te meg ilyen kis átlag vagy, na, hadd húzzalak le még egy kicsit, a faszomba, gyere térdelj, vagy valami legyen...

 

 

süti beállítások módosítása